یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱
رویداد پژوهشی در قالب کتاب و پایان نامه در زنجان اجرا می‌شود

زنجان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: رویداد پژوهشی در قالب کتاب و پایان نامه در موضوع آسیب‌های اجتماعی در زنجان برگزار می‌شود.

اصغر حاج علی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: فراخوان مربوط به برترین رویداد پژوهشی در استان زنجان اجرایی خواهد شد.

وی افزود: این رویداد پژوهشی در قالب طرح پژوهشی، پایان‌نامه کارشناسی ارشد، رساله دکتری، کتاب (برگرفته از طرح پژوهشی)، مقاله علمی پژوهشی پراستناد اجرا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه مدت زمان تعیین شده برای ارسال آثار شهریور سال قبل تا شهریور امسال است، اضافه کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به این رویداد ۱۰ آبان ماه است.

حاج علی اکبری با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این رویداد قدردانی و حمایت از پژوهشگران در حوزه‌های اجتماعی از جمله فضای مجازی و آسیب‌های اجتماعی است، گفت: در قالب برگزاری این رویداد بهترین آثار معرفی و به پژوهشگران آن جایزه‌ای نفیس اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: طبق قوانین این رویداد آثار ترجمه‌ای در انتخاب پژوهش فرهنگی شرکت داده نمی‌شوند و آثار آسیب شناسانه کاربردی و شامل ارائه راهکار در اولویت هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: اختتامیه و معرفی آثار و افراد برگزیده رویداد برترین‌های پژوهش فرهنگی این استان، ۱۵ آبان جاری برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط