دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱
مسابقه کتابخوانی در سمنان برگزار می‌شود

سمنان- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان به برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «نیمکت‌های پاییزی» اشاره کرد و گفت: بیستم آبان ماه آخرین مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی خواهد بود.

محمد طاهریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی با محوریت کتاب «نیمکت‌های پاییزی» خبرداد و بیان کرد: اداره کل کتابخانه های عمومی‌استان با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان این مسابقه را برگزار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این رویداد به مناسبت ۱۳ آبان، سالروز تسخیرلانه جاسوسی آمریکاو روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در رده های سنی نوجوانان و جوانان و بزرگسالان در سطح استان برگزار می‌شود، اعلام کرد: این مسابقه از هفتم آبان آغاز و تا سی ام آبان ماه ادامه دارد و افراد با دانلود فایل منبع از پرتال اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان، پاسخ سوالات را به همراه نام و نام خانوادگی خود در قالب یک کد هشت‌رقمی به شماره ۱۰۰۰۴۵۰۲۵ پیامک کرده و در این مسابقه شرکت کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با اعلام اینکه بیستم آبان ماه آخرین مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی خواهد بود، تشریح کرد: شرکت‌کنندگان افزون بر ارسال پیامک می توانند با مراجعه به سایت به سوالات ۴ گزینه ای در لینک پیوست پاسخ دهند.

طاهریان با اشاره به اینکه «حمیدرضا شاه‌آبادی» کتاب «نیمکت های پاییزی» را تالیف وانتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این کتاب را در قالب مجموعه «روزهای خدا» تالیف کرده است، عنوان کرد: طبق اعلام دبیرخانه این مسابقه، زمان اعلام نتایج نیز ۳۰ آبان ماه مصادف با هفته کتاب و کتابخوانی خواهد بود و اسامی برگزیدگان این مسابقه در سایت https://www.semnanpl.ir/ اعلام و به برگزیدگان جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها