دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ از ایبنا بازدید کرد

عبدالحسین کلانتری، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عبدالحسین کلانتری، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی (دوشنبه ۷ آبان‌ماه) از بخش‌های مختلف موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران بازدید کرد.

در این بازدید که علی رمضانی، مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را همراهی می‌کردند، وی در جریان فعالیت سرویس‌های خبری این رسانه قرار گرفت و با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

ایبنای در آستانه ۱۸ سالگی قرار دارد و هم‌اکنون در سرویس‌های، مدیریت کتاب، ادبیات، کودک و نوجوان، تاریخ و سیاست، دین و اندیشه، مقاومت، هنر، جهان کتاب، استان‌ها و چندرسانه‌ای جدیدترین اخبار مرتبط با حوزه کتاب را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.

خبرگزاری کتاب ایران در رویکرد جدید، توسعه شبکه خبرنگاری را سراسر میهن اسلامی در دستور کار قرار داده است و درحال حاضر این خبرگزاری در ۳۰ استان کشور نماینده فعال دارد و اخبار حوزه کتاب را در سراسر کشور پوشش می‌دهد.

خبرگزاری ایبنا، در دوران رشد و شکوفایی خود در تلاش برای اعتلای فرهنگ کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه است و این رسالت را با همکاری تیم تحریریه متخصص و حرفه‌ای خود دنبال می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها