یکشنبه ۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۱:۴۵
بوستان كتاب با 300 اثر ديني به نمايشگاه ساري مي‌رود

موسسه بوستان كتاب با 300 اثر ديني و مذهبي خود در چهارمين نمايشگاه استاني كتاب ساري كه در دومين هفته بهمن‌ماه برپا مي‌شود، شركت دارد. اغلب این كتاب‌ها از آثار علامه طباطبايي، آيت‌آلله حسن‌زاده آملي و علامه اميني‌اند.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، موسسه بوستان كتاب در اين نمايشگاه استاني اغلب آثار تخصصي و عمومي خود را در حوزه‌هاي گوناگون معرفتي كه در شمار پرمخاطب‌ترين كتاب‌ها هستند، به نمايش مي‌گذارد. از جمله اين آثار مي‌توان كتاب‌هاي فرهنگ قرآن، تفسير راهنما، فروغ ابديت و اخلاق معاشرت را نام برد.

كتاب‌هاي شيعه در اسلام، قرآن در اسلام، خداشناسي، پيامبري و پيبامبر اسلام، هزار و يك كلمه، رسالت تشيع در دنياي امروز، انسان از آغاز تا انجام، ترجمه و شرح صحيفه سجاديه، ترجمه و شرح بداية الحكمة، غزه در حصار، فلسفه و عرفان، مستشرقان و قرآن، عرفان نظري، راهنماي اديان زنده در جهان، آشنايي با اسوه‌ها و حيات پاكان، از ديگر آثار موسسه بوستان كتاب در نمايشگاه كتاب ساري به شمار مي‌روند.

چهارمين نمايشگاه استاني كتاب ساري از هشتم تا 14 بهمن برپا مي‌شود. ساعت بازديد از اين نمايشگاه 10 تا 19 اعلام شده است.
اين نمايشگاه يكصد و پنجاه و نهمين نمايشگاه استاني كتاب ايران در سال‌هاي پس از انقلاب اسلامي است.

نمايشگاه كتاب ساري با همكاري معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران و موسسه نمايشگاه‌هاي فرهنگي ايران برگزار خواهد شد.

اين نمايشگاه كتاب در مركز نمايشگاهي مازندران واقع در كيلومتر هفت جاده ساري ـ نكا برگزار مي‌شود، علاوه بر ساري‌، شهر زاهدان نيز در ماه بهمن ميزبان نمايشگاه استاني كتاب خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط