چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
با ۶۲ عنوان تازه‌های نشر در نمایشگاه کتاب تهران حاضر می‌شویم

کرمان- مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان گفت: با ۶۲ عنوان تازه‌های نشر از انتشارات یوسف کریمان که انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان است در نمایشگاه کتاب تهران حاضر می شویم.

محمدحسین طاهری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمان بیان کرد: در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان با ۶۲ عنوان کتاب از تازه های نشر شرکت خواهد کرد که تمامی اداره های حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ها در غرفه ای به نام سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه هدف از شرکت و حضور در نمایشگاه کتاب معرفی و عرضه کتاب های جدید انتشاریافته توسط این انتشارات است، افزود: نمایشگاه فرصت مناسبی برای استفاده از تجربیات دیگر انتشارات است همچنین تاثیر بسزایی در معرفی شهدا، رزمندگان و آزادگان و … به مخاطبان دارد.

وی از عرضه ۶۰ کتاب صوتی استان کرمان با موضوع شهادت، ایثار و جهاد خبر داد و گفت: در این نمایشگاه کتاب های علمی که استان کرمان در زمینه ادبیات پایداری تدوین و منتشر کرده است، عرضه خواهد شد.

طاهری‌زاده تصریح کرد: رقص طوفان، فرار از جنگ، شمیم انقلاب، چکامه خونین عشق، یک قدم سهم من، یوسف کرمان جلد یک و دو از جمله آثاری هستند که در این نمایشگاه عرضه خواهند شد.

با ۶۲ عنوان تازه‌های نشر در نمایشگاه کتاب تهران حاضر می‌شویم

وی با اشاره به پیشینه این انتشارات ادامه داد: در آبان‌ماه سال ۱۴۰۲ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان موفق به کسب پروانه نشر کتاب به نام انتشارات یوسف کریمان شد.

مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد: این اداره کل از اول تاسیس خود ۵۰۴ عنوان کتاب دفاع مقدس را با مشارکت و همکاری انتشارات استان کرمان چاپ و منتشر کرده که از این به بعد با انتشارات یوسف کریمان که متعلق به این اداره است به کار خود در زمینه چاپ و نشر ادامه خواهد داد.

با ۶۲ عنوان تازه‌های نشر در نمایشگاه کتاب تهران حاضر می‌شویم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط