چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۸
راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی در سیریک حمایت ویژه می‌شود

هرمزگان - فرماندار شهرستان سیریک گفت: از راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی در سیریک حمایت ویژه می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، محمد پاکروان فدر جریان سفر مدیرکل کانون پرورش فکری هرمزگان به این شهرستان، از حمایت ویژه در خصوص راه اندازی کتابخانه سیار روستایی در سیریک خبر داد.

وی با اشاره به عملکرد مثبت کانون سیریک عنوان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از نقش آفرینان ممتاز و متمایز در عرصه تعلیم و تربیت و تعالی آینده سازان ایران اسلامی است.

پاکروان ادامه داد: تمام تلاش خود را به منظور بهره‌مندی همه کودکان و نوجوانان از خدمات فرهنگی و به صورت ویژه در خصوص راه اندازی کتابخانه سیار روستایی انجام خواهیم داد و از برنامه‌های کانون پرورش فکری حمایت می‌کنیم.

پروین پشتکوهی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز در این دیدار به تشریح فعالیت‌های کانون و نقش و تاثیرات بسیار مثبت آن در آینده کودکان و نوجوانان پرداخت.

وی همچنین برخورداری از خدمات تخصصی در حوزه کودک و نوجوان را حق همه کودکان دانست و به‌واسطه حمایت فرماندار سیریک به منظور راه اندازی کتابخانه سیار روستایی در شهرستان قدردانی کرد.

به گزارش ایبنا، شهرستان سیریک در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شرق بندرعباس، بین شهرستان میناب و جاسک در استان هرمزگان قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها