پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
مسابقه خلاصه‌نویسی آثار شهید مطهری در زنجان برگزار می‌‎شود

زنجان- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: مسابقه خلاصه نویسی آثار شهید مطهری در زنجان برگزار می‌‎شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در نشست خبری به نقش و تاثیر شهید مطهری در تقویت بنیان های نظری انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: برای امسال نیز برنامه‌های متنوعی در سطح مدارس، آموزشگاه‌ها، کانون‌ها، پایگاه‌های بسیج و مساجد تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه هفته عقیدتی از شنبه، ۸ اردیبهشت آغاز می‌شود، اولین روز از این هفته به نام «شهید مطهری، خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی» است، اضافه کرد: امسال ۴۰۰ برنامه در این ایام اجرایی خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان افزود: خلاصه نویسی کتاب از آثار شهید مطهری در سپاه و رده های مقاومت و تجلیل از مقالات برتر از برنامه‌های این هفته است.

وی ادامه داد: گلباران مزار مطهر شهدا، برگزاری اردوی «راهیان پیشرفت»، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، دیدار فرهنگیان، مربیان و اساتید بسیجی با ائمه جمعه در شهرستان‌ها، تشکیل گروه‌های صالحین، برپایی محافل انس با قرآن از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.

بیگدلی تصریح کرد: دیدار با خانواده های معظم شهدا، حضور در نماز جمعه و اجتماعات مختلف برای تبیین مباحث عقیدتی و سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، مسابقات قرآن و آثار شهید مطهری، مسابقات ورزشی، زنگ سپاس از مقام معلم، نشست های معرفتی و بصیرتی، تولید محتوا بر اساس آثار شهید مطهری از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته عقیدتی سیاسی اجرایی می‌شود.

وی به اقدامات و برنامه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اشاره کرد و ادامه داد: سال گذشته در حوزه سیاسی نزدیک به ۲۰ هزار جلسه بصیرتی برگزار شد و ۸۰ هزار نفر در برنامه ها و دوره های عقیدتی و معرفتی بسیج در استان حضور یافتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط