پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱
«برفاب» داستانی برای زنان امروز

قم - نویسنده کتاب «برفاب» که کتابش از سوی نشر معارف چاپ شده است، این کتاب را داستان زن‌های امروز برشمرد.

مرضیه نفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، درباره آخرین اثرش که در نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد، گفت: «برفاب» داستان زن‌هاست. زن‌هایی که در زندگی امروز مجبورند حضور اجتماعی داشته باشند، فعالیت‌های خانه و خانواده را مدیریت کنند و از طرفی زیبا، شاداب و جوان به نظر برسند.

وی اضافه کرد: نقش‌های مختلفی که زن ایرانی برعهده گرفته است و فشار اجتماعی که رسانه‌ها بر او وارد می‌کند، کار را بسیار سخت کرده است. «آرزو» با دختر نوجوانش به تنهایی زندگی می‌کند مدیرعامل جدید با حمایت‌های مالی که انجام می‌دهد، موفق می‌شود با آرزو وارد رابطه شود. «کتی» متوجه خیانت همسرش می‌شود. زندگی دچار بحران‌های متعدد می‌شود. کرونا جدی شده و انسان‌ها ماسک می‌زنند و از هم فرار می‌کنند. آرزو، کتی، فریبا هر کدام به نحوی سعی می‌کنند زندگی خود را نجات دهند.

این داستان‌نویس ادامه داد: آرزو سردرگم و متحیر، به فکر گریز است تا چاره‌ای بیاید. فریبا به دنبال کوتاه‌ترین و راحت‌ترین مسیر است.

نفری تصریح کرد: نوجوان‌ها خسته از خود و دنیای بی‌ثباتشان در زندگی بزرگترها سرک می‌کشند. عاشق می‌شوند، مسئولیت بر عهده می‌گیرند و می‌خواهند خیلی زود وارد شاهراه‌های زندگی شوند. «برفاب» داستان زنان سردرگم، نوجوان‌های تنها و زمانه‌ای است که نفس‌ها به شماره افتاده و همه برای زندگی می‌جنگند.

به گزارش ایبنا؛ رمان «برفاب» نوشته مرضیه نفری از سوی انتشارات معارف به قیمت ۱۳۵ هزار تومان چاپ شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها