شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۰
آخرین تحولات «جامعه‌شناسی پس از پست‌مدرنیسم»

«جامعه‌شناسی پس از پست‌مدرنیسم» عنوان کتابی است که می‌توان در آن با سیر تحول علم جامعه‌شناسی از طریق بررسی حوزه‌هایی نوین آشنا شد. انتشارات جاوید، چاپ این کتاب را بر عهده دارد./

علیرضا جاوید، مدیرمسوول انتشارات جاوید، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، از اخذ مجوز این اثر و قرار داشتن آن در مرحله ویراستاری خبر داد و گفت: این اثر را پاییز امسال منتشر می‌کنیم.

وی افزود: این کتاب جزو آثار مرجع و معاصر در عرصه جامعه‌شناسی به شمار می‌آید و از اهمیت زیادی برخوردار است. بررسی جامعه‌شناسی در مباحث بسیاری نظیر پزشکی، جنسیت، زنان، سیاست و بدن، موضوعات کتاب را تشکیل می‌دهد.

جاوید یادآور شد: می‌توان گفت که این اثر، آخرین تحولات و نظریات در حوزه‌های جامعه‌شناسی، حتی زندگی روزمره را بیان می‌کند.

به گفته وی، هر یک از فصول این اثر که به یک موضوع اختصاص دارند، توسط یکی از کارشناسان نوشته شده‌اند و «دیوید اون» سرویراستاری کتاب را بر عهده داشته و محمدرضا زمردی نیز عهده‌دار ترجمه آن بوده است.

مدیر مسوول انتشارات جاوید این کتاب را گویای فرآیندی تاریخی دانست که حوزه جامعه‌شناسی را متاثر کرد. بر این اساس می‌توان در این اثر با سیر تحول جامعه‌شناسی آشنا شد.

جاوید ادامه داد: نویسندگان در انتخاب برخی حوزه‌ها برای بررسی‌های خود نوآوری به خرج داده‌اند، زیرا نمونه چنین بررسی‌هایی در دیگر آثار دیده نمی‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط