سه‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۵
«بازكاوي مفهوم اعتماد در سازمان» منتشر ‌شد

كتاب «بازكاوي مفهوم اعتماد در سازمان» اثر دكتر حسين خنيفر، دانشيار و عضو هيات علمي دانشگاه تهران و نفيسه زروندي از سوي موسسه انتشارات بعثت منتشر شد._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) نوشتار حاضر مقوله اعتماد در سازمان‌ها و مدل‌ها، روش‌ها و نظريات مختلف و نوين درباره اعتماد را تشريح كرده است.

اين كتاب داراي 8 بخش و 22 فصل با سرفصل‌هاي «تبيين موضوع اعتماد»، «تاريخچه و پيشينه اعتماد»، «مباني نظري اعتماد»، «مفهوم‌كاوي و واژه‌شناسي اعتماد»، «ابعاد تشكيل‌دهنده‌ اعتماد»، «گونه‌شناسي»، «فرآيند برقراري اعتماد» و «مدل‌هاي اعتماد» ‌است.

همچنين «اعتماد در عرصه تعاملات فردي»، «ارتباطات پيش‌نياز برقراري اعتماد سازماني»، «روحيه كاري افراد و چهار نوع بافت اعتماد سازماني»، «جايگاه اعتماد به مثابه حوزه‌اي ميان رشته‌اي»، «مناسبات مبتني بر اعتماد و سرمايه اجتماعي»، «آسيب‌شناسي اعتماد» و «اعتماد اجتماعي» ديگر مباحث كتاب را تشكيل داده است.

در بخش پيوست‌هاي كتاب نيز مباحثي چون «ابعاد اعتماد در بيان مك ‌آليستر»، «ابعاد اعتماد در بيان رابينسون»، «ابعاد اعتماد در بيان كلارك و پاينه»، «سنجش ابعاد اعتماد»، «اعتماد اجتماعي» و «پرسشنامه اعتماد» ارايه شده است.

در انتهاي كتاب فهرستي از جدول‌ها و شكل‌ها درباره اعتماد سازماني آورده شده است. 

مخاطب اين كتاب دانشجويان كارشناسي ارشد و دكتري رشته‌هاي مديريتند. 

چاپ نخست كتاب «بازكاوي مفهوم اعتماد در سازمان» در 352 صفحه با شمارگان 1000 نسخه و بهاي 70000 ريال از سوي موسسه انتشارات بعثت منتشر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها