«رازهای موفقیت در بازاریابی بیمه عمر» عنوان کتابی است نوشته خسرو حدادرضوی که با توجه به مباحث نظری به بررسی روشهای کاربردی و موثر فروش بیمه عمر در ایران میپردازد.-
خسرو حدادرضوی افزود: کتاب «رازهای موفقیت در بازاریابی بیمه عمر» مشتمل بر 6 فصل اصلی است که موضوعاتی از قبیل «کلیات فروش بیمههای زندگی»، «تحلیل فرایند فروش بیمه عمر»، «خصوصیات فروشندگان موفق» و «اشتباهات رایج فروشندگی بیمه عمر» را بررسی کرده است.
وی اشاره کرد: همچنین مواردی که لازم است مدیران ارشد شرکتهای بیمه مانند نیاز مدیران به تفکرات راهبردی و ایجاد انگیزه پایدار، گسترش شبکه فروش و حمایت از آنها، جذب و پرورش پرسنل متخصص و تامین امکانات مورد نیاز در واحدهای صدور و پشتیبانی بیمه عمر، در نظر بگیرند در بخش پایانی کتاب بحث و بررسی شده است.
مدیرعامل شرکت کارگزاری رسمی بیمه زندگی فردا با بیان این مطلب که تولید و فروش بیمه عمر در کشورمان نسبت به سایر کشورهای پیشرفته و در حال توسعه در سطح مطلوبی قرار ندارد، گفت: این کتاب میتواند به عنوان یک مرجع در حوزه مباحث فنی و تکنیکی فروش بیمه عمر، در رشد و توسعه بازار این نوع بیمه در ایران نقش بهسزایی داشته باشد.
حدادرضوی در پایان با اشاره به هدف نگارش کتاب افزود: اغلب فروشندگان به دلیل وسعت ابعاد کاری فروش بیمه و پشتیبانیهای لازم دچار سردرگمی و تضعیف روحیه میشوند. این کتاب که کم حجم ولی کاربردی است، میتواند به روند رشد موفقیت فروشندگان بیمه عمر کمک شایانی کند.
چاپ نخست کتاب «رازهای موفقیت در بازاریابی بیمه عمر» به قلم خسرو حدادرضوی در 104 صفحه با شمارگان یکهزار نسخه و بهای 6 هزار تومان از سوی انتشارت پوششگستر منتشر شده است.
نظر شما