غلامرضا کاظمیدینان، مدرس دانشگاه و فعال حوزه روابط عمومی از راهاندازی «باشگاه مدیریت ارتباطات» و عضوگیری آن از مردادماه خبر داد و گفت: راهاندازی کتابخانه تخصصی و انتشار کتاب در حوزه ارتباطات و روابط عمومی از فعالیتهای این باشگاه است.-
وی کارشناسان روابط عمومی و ارتباطات را مخاطبان این باشگاه دانست و گفت: مهمترین خدمات ما در باشگاه مدیریت ارتباطات، خدمات علمی، فرهنگی و صنفی است.
کاظمیدینان ادامه داد: از خدماتی که برای ما اهمیت زیادی دارد، تولید کتاب و نشریات تخصصی و همچنین راهاندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات است. بسیاری از دانشجویان ما برای تکمیل پژوهشها و پایاننامههای خود در حوزههای ارتباطات دسترسی آسانی به منابع ندارند و راهاندازی این کتابخانه و همچنین انتشار کتاب میتواند این نیاز آنها را تا اندازه بسیاری برطرف کند.
وی راهاندازی صندوق قرضالحسنه و اعزام مدیران و کارشناسان روابط عمومی به نمایشگاهها و همایشهای بینالمللی را از دیگر خدمات باشگاه مدیریت ارتباطات معرفی کرد و گفت: سفرهای زیارتی نیز جزو خدمات باشگاه به حساب میآید.
کاظمیدینان با اشاره به افتتاح رسمی و عضوگیری این باشگاه از مردادماه گفت: با وجود فعالیت بیش از 130 هزار نفر در عرصه روابط عمومی تاکنون هیچ نهاد صنفی برای ارایه خدمات در این عرصه نداشتهایم. سعی داریم در سال نخست بیش از یکهزار عضو برای ارایه خدمات نپذیریم. قصدمان این نیست انتظارات بیش از حد توان در کارکنان روابط عمومیها ایجاد کنیم.
نظر شما