چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۷
«پسری روی سکوها»  به نمایشگاه کتاب رسید

کتاب «پسری روی سکوها» نوشته حمیدرضا صدر که دربرگیرنده وقایع چهار دهه فوتبال ایران است، از سوی غرفه انتشارات به‌نگار در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.-

دکتر صدر بعد از ظهر امروز (چهارشنبه 18 اردیبهشت) با حضور در غرفه انتشارات به‌نگار در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: خوشبختانه نسخه‌های کتاب «پسری روی سکوها» امروز از سوی نشر زاوش به نمایشگاه کتاب ارسال شد و در روزهای پایانی این‌ نمایشگاه به علاقه‌مندان ارایه خواهد شد. در واقع، اتفاق برای من هم غیرمنتظره و البته خوشحال کننده بود.

وی با بیان این‌که انتشارات زاوش موفق به حضور در نمایشگاه کتاب امسال نشده است، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده، این کتاب از سوی غرفه انتشارات به‌نگار در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد. 

نویسنده «یونایتد نفرین شده» از انتشار اثر جدیدیش درباره فوتبال ایران خبر داد و گفت: بعد از پایان نمایشگاه، کتاب «این صد نفر» را که دربرگیرنده زندگینامه صد بازیکن برجسته تاریخ فوتبال ایران است، بازنویسی می‌کنم. 

وی ضمن انتقاد از کمبود کتاب‌هایی با موضوع زندگی قهرمانان ملی،‌ اضافه کرد: در کتاب «پسری روی سکوها» به نخستین بازی مرحوم ناصر حجازی با پیراهن تیم نادر اشاره کرده‌ام و انشاالله در کتاب این صد نفر، شرح حال نسبتاً کاملی از زندگی چهره‌های برجسته فوتبال ایران ارایه خواهم کرد.

کتاب پسری روی سکوها با شمارگان هزار و 500 نسخه و بهای 19 هزار تومان به تازگی از سوی انتشارات زاوش وارد بازار نشر شده است و از سوی غرفه انتشارات به‌نگار واقع در طبقه همکف شبستان راهرو 27 شماره 15 عرضه می‌شود.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 21 اردیبهشت در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها