سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰
احتمال تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره خاطرات اهالی ورزش

مسوول کمیته فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به احتمال تمدید یک هفته‌‌ای مهلت ارسال خاطرات اهالی ورزش به دومین جشنواره «راز ماندگاری» از برگزیده شدن 14 خاطره در پایان این جشنواره خبر داد. آثار برتر این جشنواره در قالب کتاب منتشر خواهند شد.-

زهرا میرزا آقا در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) اظهار کرد: مهلت نهایی ارسال آ‌ثار به جشنواره راز ماندگاری دهم مردادماه اعلام شده بود اما به احتمال فراوان این تاریخ تا هفدهم مرداد تمدید خواهد شد.

وی با اشاره به برگزیده شدن 14 خاطره از بین آثاری که به دور نهایی این جشنواره راه پیدا می‌کنند، اضافه کرد: هنوز جوایز برگزیدگان جشنواره راز ماندگاری مشخص نشده است. سال گذشته به هریک از برندگان یک عدد سکه بهار آزادی اهدا شد و امیدواریم امسال هم جوایز خوبی به نفرات برگزیده اهدا شود.

میرزا آقا با تاکید بر انتشار کتابی که در برگیرنده آثار فاخر شرکت‌کنندگان در این جشنواره است، افزود: سال گذشته همه آثاری که به دور نهایی راه یافتند در قالب یک کتاب منتشر شدند و امسال هم به یقین چنین کتابی از سوی وزارت ورزش و جوانان منتشر خواهد شد.

مسوول کمیته فرهنگی وزارت ورزش و جوانان استقبال از جشنواره راز ماندگاری را مطلوب توصیف کرد و توضیح داد: تعداد آثار رسیده به دومین دوره جشنواره خاطره‌نویسی راز ماندگاری تاکنون بیشتر از خاطراتی است که در نخستین دوره به دستمان رسید.

به گفته میرزا آقا، بیشترین خاطراتی که به دومین دوره این جشنواره رسیده‌اند به خاطرات ورزشکاران و مربیان رشته‌هایی مانند کشتی،‌ وزنه‌برداری و ورزش‌های رزمی اختصاص دارد.

فراخوان دومین جشنواره سراسری «راز ماندگاری» که به خاطرات فرهنگی تربیتی پیشکسوتان، مربیان، داوران، مدرسان و قهرمانان ورزش کشور اختصاص دارد، چند روز پیش از سوی وزارت ورزش و جوانان منتشر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط