یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۵
روش‌های ساده برای تمرین با ویلن ارایه شد

کتاب «گام‌نوازی با ویلن» تالیف پل هرفرت به کوشش حسین‌ دی‌پیر، ترجمه و از سوی نشر هنر و فرهنگ به چاپ رسید. در این کتاب متد‌های ساده‌ برای تمرین روزانه ویلن ارایه شده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، ترجمه کتاب «گام‌نوازی با ویلن» در 60 صفحه شامل متد‌های ساده و کاربردی برای تمرین روزانه با ساز ویلن از سوی نشر هنر و فرهنگ منتشر شد.
 
پل هر فرت، مولف کتاب «گام‌نوازی با ویلن» در مقدمه‌ کتاب خطاب به هنرجویان موسیقی نوشته است: « امروزه بسیاری از شاگردان، موسیقی دست و پا شکسته و غیر دقیق اجرا می‌کنند. مهم نیست که شاگرد چقدر می‌تواند بنوازد، مهم این است که آن مختصری که می‌نوازد خوب، دقیق و روان بنوازد.»
 
وی در همین مقدمه خطاب به معلمان موسیقی نوشته است: «یکی از ضعف‌های بسیاری از شاگردان، فهم نادرست ریتم است. گام‌ها را باید در عبارت ریتمیک و متنوع و با جدیت تمرین کرد. معلم نیز می‌تواند عبارات ریتمیک بیشتری به شاگرد بدهد. بیایید مثل همه معلمین واقعی سعی کنیم احساس یک اجرای بدون نقص و هنرمندانه را در وجود شاگرد به‌ وجود آوریم.»
 
کتاب «گام‌نوازی با ویلن» شامل چهار بخش است. در این کتاب 60 صفحه‌ای متدی شامل «تمرین‌های گام‌ها» در فواصل مختلف دسته ساز، «آکورد» و «آرپژ» در ویلن ارایه شده است.
 
ترجمه کتاب «گام‌نوازی با ویلن» به کوشش حسین دی‌پیر، متولد 1342 مترجم و موسیقیدان، با شمارگان دو هزار جلد از سوی نشر هنر و فرهنگ به قیمت 6 هزار و 500 تومان راهی بازار کتاب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط