یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۰:۵۷
آثار اقتباسی نیاز به تبلیغات و حمایت دارند

محمد رضا اصلانی که فیلم "آتش سبز" را بر اساس افسانه کهن "سنگ صبور" ساخته ، با اشاره به اکران عمومی این فیلم از 15 آبان، می گوید: در صورت تبلیغات مناسب در سطح شهر و تلویزیون، این اثر اقتباسی می تواند مخاطبان بسیاری را جذب سالن های نمایش کند./

"محمدرضا اصلانی" نویسنده و کارگردان سینما در گفت و گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) درباره تولید آثار اقتباسی در سینمای ایران، اظهار داشت: برای جذب مخاطبان عام و خاص در سالن های نمایش به تولید فیلمهایی در گونه های مختلف نیاز داریم.

وی تصریح کرد: اگر به دنبال تعادل و تعامل در سینما هستیم، باید در کنار تهیه و تولید فیلم هایی درگونه طنز، عاطفی و اکشن، آثاری را نیز بر اساس ادبیات و مشاهیر کشورمان تولید کنیم.

اصلانی با اشاره به حمایت شهرداری و سازمان صدا و سیما از سینما، یادآورشد: استقبال از آثار سینمایی به دلایل مختلفی بستگی دارد که می توان به پخش تیزر فیلم های به نمایش درآمده در شبکه های مختلف تلویزیون و نصب بیلبورد های شهری اشاره کرد.

این کارگردان پیشکسوت سینما افزود: امیدوارم تلویزیون با نگاه مهربان تر به سینما، بخشی از تبلیغات خود را به پخش تیزر فیلم های به نمایش درآمده اختصاص دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: فیلم سینمایی "آتش سبز" 15 آبان ماه در سینماهای آزادی و فرهنگ و چند سالن نمایش دیگر اکران خواهد شد.

"محمدرضا اصلاني" پیش از این نگارش فیلمنامه‌هاي "صبح روز چهارم"، "تنگنا" و "باغ سنگی" را بر عهده داشته است.

فیلمبرداری فيلم "آتش سبز" 14 خردادماه سال گذشته در تهران و بیرجند آغاز و ششم شهریورماه در تهران به پایان رسید.

این فیلم بر اساس افسانه کهن "سنگ صبور" نوشته شده و زندگي دختری به نام "ناردانه" را روايت مي كند، که در کودکی خبر ازدواجش با یک مرد مرده را می‌شنود و برای گریز از این سرنوشت خوفناک ناخواسته گام در راهی دشوار می‌گذارد.

عزت‌الله انتظامی، مهدی احمدی، مهتاب کرامتی، فرخ نعمتی، آهو خردمند و پگاه آهنگرانی بازیگران این فیلم اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط