یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
بررسی نسبت زنان و مردان با تبلیغات در یک کتاب

کتاب «تبلیغات در فضای باز و تفاوت‌های جنسیتی» با ترجمه علیرضا ربیعی‌راد روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این کتاب مجموعه‌ای گردآوری شده از نتایج پژوهش‌های دانشگاهی درباره عوامل موثر بر دریافت و نگرش مخاطبان نسبت به تبلیغات محیطی است.

در این مجموعه تفاوت‌های زنان و مردان در فهم متون و تصاویر تبلیغاتی در سطح شهرها بررسی و تبیین شده و الگوهای رفتاری تکرار شونده میان زنان و مردان در مواجهه با فرم‌ها و محتواهای مختلف تبلیغاتی مورد بررسی قرار گرفته است.

ربیعی‌راد در مقدمه کتاب تاکید کرده است که اگرچه الگوها و ارزش‌های فرهنگی در جامعه ایرانی تفاوت‌های قابل توجهی با دیگر کشورها دارد اما با وجود این می‌توان رویکردهای کلی و اثربخشی را نیز در میان پژوهش‌های میدانی و دانشگاهی جست‌وجو کرد و به عنوان یک بسته پیشنهدی معتبر به فعالان صنعت تبلیغات در ایران ارائه داد.

کتاب «تبلیغات در فضای باز و تفاوت‌های جنسیتی» در 146 صفحه و با بهای کتاب 35 هزار تومان ازسوی موسسه انتشاراتی داستانی منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها