چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
تجلیل از کتابداران سه کتابخانه روستایی در رامیان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامیان ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌های هفته کتاب در شهرستان رامیان، گفت: از کتابداران سه کتابخانه روستایی آن شهرستان تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گلستان، محمدعلی بسطامی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامیان اظهار کرد: در شهرستان رامیان 4 کتابخانه عمومی شهری، 7 کتابخانه عمومی روستایی و یک کتابخانه عمومی مشارکتی هستند و به مناسبت هفته کتاب از کتابداران این کتابخانه‌ها تجلیل به عمل آمد.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز از کتابدارهای روستاهای شفیع آباد، گلند و دارکلاته تجلیل شده است، افزود: از رئیس و کارکنان کتابخانه عمومی شهرستان رامیان نیز قدردانی به عمل آمده و بناست تا پایان هفته کتاب این اقدام را برای دیگر کتابخانه‌ها را در حد توان انجام دهیم.
 

 
بسطامی در ادامه از برگزاری مسابقه کتابخوانی در هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد و گفت: یک مسابقه فرهنگی بر مبنای از کتاب امام رضا (ع) و ایران نوشته «سید حسین حر» از روز 24 آبان ماه از طریق فضای مجازی جهت شرکت علاقمندان منتشر شده است و بناست در پایان به 3 نفر به قید قرعه هدیه‌ای به رسم یادبود اهدا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نهادهای فرهنگی می‌توانند با مشارکت و هم افزایی برنامه‌های متنوعی را در راستای اعتلای فرهنگ دینی و اجتماعی جامعه، رونق فرهنگ کتابخوانی و کاهش آسیب‌های اجتماعی رقم بزنند، افزود: در راستای این اهداف دیداری با حجت‌الاسلام گلشاهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه شهرستان صورت گرفت و امید است به‌زودی شاهد تحولاتی در حوزه فرهنگ باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها