چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
جشنواره ملی «شهادت قلم» برگزار می‌شود

در راستانی برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم، از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، جشنواره ملی «شهادت قلم» برگزار می‌شود.

رضا ابوذر دبیر جشنواره ملی فیلم‌نامه‌نویسی «شهادت قلم» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، درباره این جشنواره گفت: جشنواره فیلم‌نامه‌نویسی دفاع مقدس و مقاومت به‌نام «شهادت قلم» در قالب ملی با همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم و بنیاد هنر و دفاع مقدس تهران برگزار می‌شود.
 
وی اضافه کرد: این جشنواره در سه بخش فیلم‌نامه کوتاه با موضوع دفاع مقدس، انقلاب، مقاومت، شهدای وطن، مدافعان سلامت و مدافعان حرم برگزار می‌شود.
 
دبیرجشنواره ملی فیلم نامه نویسی «شهادت قلم» افزود: بخش دوم جشنواره به فیلم‌نامه‌های اقتباسی  اختصاص دارد که تعدادی از عنوان‌های متون دفاع مقدس اعلام می‌شود و افرادی که علاقه‌مند به فیلم‌نامه‌ی اقتباسی‌اند می‌توانند فیلم‌نامه بنویسند و در جشنواره شرکت کنند.
  
ابوذر درباره بخش سوم این جشنواره توضیح داد و تصریح کرد: بخش سوم ویژه شهید سردار مهدی زین‌الدین است که علاقه‌مندان با توجه به زندگی این سردار اسلام می‌توانند فیلم‌نامه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
 
وی با اشاره به گاه‌شمار این جشنواره یادآور شد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را از تاریخ ۲۵ تیر تا ۳۰ آبان با نام‌نویسی در سایت جشنواره به آدرس www.shahadateghalam.ir بارگذاری کنند و ان‌شاالله اختتامیه این جشنواره در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها