شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱
رمان نویسنده نوجوان بوشهری منتشر شد

رمان «من آقای ایکس هستم» نوشته محراب اخلاقی، نوجوان‌ترین نویسنده بوشهری به همت نشر «هشت» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایران) در بوشهر، این رمان روایت دکتر آنتونی کسلر، روانشناس مشهور است که برای همکاری در انجام مصاحبه از چند تروریست حرفه‌ای به یک پایگاه امنیتی سری دعوت می‌کند. دکتر کسلر با به‌کارگیری تجربه و تخصص خود موفق می‌‌شود متهمان را به حرف آورد و رضایت مسئولان پایگاه را کسب کند؛ اما بلافاصله با مرگ مرموز رئیس پایگاه، ناخواسته وارد جریانی می‌شود و سرنوشت دیگری برای او رقم می‌خورد.

محراب اخلاقی در «من آقای ایکس هستم»، به‌خوبی توانسته با نثری روان و گیرا، گره‌افکنی، فضاسازی مناسب و ایجاد پیچش‌های لازم، داستانی جذاب و پرکشش را گسترش دهد و خواننده را مجذوب و راضی نگه دارد تا او را در گره‌گشایی داستان تا پایان با خود همراه سازد.

قسمت‌هایی از رمان «من آقای ایکس هستم» را می‌خوانیم:

«من سال‌ها روی این نقشه کار کردم. همیشه دنبال یک شاه‌کلید بودم که در روز مبادا رو کنم. تا اینکه برای کاری، همان خانم که در هتل دیدی شما را پیشنهاد کرد. نام و پیشینه‌ات خیلی موجه بود. پسندیدم. مقداری تحقیق لازم داشتم تا شما را بشناسم و از توانایی‌هایت در ماموریت‌های خاص مطمئن شوم. پس از مدت‌ها در یک پرونده فوق سری ردپایی از یک دهه روانشناسی پیدا کردم که در بازجویی مهارت خارق‌العاده‌ای داشت. وقتی اندکی بیشتر جست‌وجو کردم در سوابق سری به جایی رسیدم که مرا به آقای دکتر آنتونی کسلر بسیار علاقه‌مند کرد!»

رمان «من آقای ایکس هستم» در ۱۶۹صفحه با تیراژ ۵۰۰ نسخه و به قیمت ۳۵۰۰۰ تومان به همت نشر هشت به زیور طبع آراسته شده‌است.‌

یادآوری می‌شود، محراب اخلاقی متولد 13 تیرماه سال 1385 و از نویسندگان نوجوان شهرستان دشتی است که در حال حاضر دانش‌آموز کلاس دهم رشته ریاضی مدرسه سعادت بوشهر است که هنر را از پنج‌سالگی با نقاشی شروع کرده است. وی رمان «من آقای ایکس هستم» را در فاصله 26 روز (از 2 تا ۲۸ اسفند ۱۳۹۸) و در سیزده سالگی نوشته است. محراب اخلاقی علاوه بر این اثر، یک رمان اسطوره‌ای خودساخته به‌نام «اورسیوس» و یک فیلمنامه بلند به‌نام «دزدی ادبی» را آماده چاپ و انتشار دارد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها