چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
اهدای کتاب به مراجعان کتابخانه فرهنگسرای اندیشه در عید نوروز

کتابخانه فرهنگسرای اندیشه فروردین 1401 همزمان با عید نوروز به مراجعان و اعضای خود کتاب هدیه می‌دهد.

فاطمه جمالو، رئیس کتابخانه فرهنگسرای اندیشه در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به ساعت کار فعالیت کتابخانه درایام نوروز، عنوان کرد: کتابخانه از ششم تا یازدهم فروردین هر روز ازساعت ۹صبح تا 17:30 فعال است و به ارائه خدمات کتابخانه‌ای می‌پردازد.
 
وی ادامه داد: در این زمینه با توجه به اینکه بهار و عید نوروز است، به تمام مراجعان کتابخانه و اعضا به عنوان عیدی کتاب هدیه می‌دهیم.
 
جمالو همچنین به اجرای طرح «ماهی حوض قصه‌ها» اشاره کرد و گفت: این برنامه به صورت متمرکز در مراکز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اجرا می‌شود از هشتم فروردین ماه و در آن به کودکانی که ماهی تحویل می‌دهند، کتاب هدیه می‌دهیم.
 
به گفته وی، اجرای طرح اهدا و نذر کتاب با هدف جمع‌آوری کتاب‌های اهدایی شهروندان به منظور تامین منابع کتابخانه‌های مناطق محروم و روستایی نیز یکی دیگر از برنامه‌های کتابخانه فرهنگسرای اندیشه است.
 
جمالو با بیان اینکه تعداد منابع موجود کتابخانه حدود ۵۹ هزار جلد در زمینه های موضوعی مختلف وبرای همه اقشار است، توضیح داد: این کتابخانه دارای بخش‌های مختلف سالن‌های مطالعه خانم‌ها، سالن مطالعه آقایان، بخش کودک شامل (منابع کتابی ویژه کودک ونوجوان)، بخش کتب مرجع، بخش نشریات و اتاق‌های پژوهش ویژه محققان و پژوهشگران برای همه اعضا است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها