چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۲:۴۰
تجليل از فعالان حوزه تاريخ تمدن در كتابخانه ملي

معاون فرهنگي خانه كتاب از برگزاري مراسم تقدير از افراد فعال و برجسته حوزه تاريخ تمدن با همكاري كميته فرهنگ و تمدن در كتابخانه ملي ايران خبر داد. كميته فرهنگ و تمدن يكي از زيرمجموعه‌هاي شوراي عالي انقلاب فرهنگي به رياست دكتر ولايتي است . در اين كميته، جمعي از فرهيختگان و كارشناسان حوزه فرهنگ و تمدن و دكتر پرويز، معاون فرهنگي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز عضويت دارند./

علي‌ اوجبي درگفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، گفت: در اين مراسم، سه نفر از سوي كميته فرهنگ و تمدن و سه نفر از سوي خانه كتاب (يك فهرست‌نويس، يك پيشكسوت تاريخ و تمدن و يك پژوهشگر جوان) تقدير خواهند شد.

وي افزود: در اين مراسم دكتر علي اكبر ولايتي، مشاور مقام معظم رهبري در امور بين‌الملل و رييس كميته فرهنگ و تمدن اسلام و ايران، علي‌اكبر اشعري، مشاور فرهنگي رييس جمهور و رييس سازمان اسناد و كتابخانه ملي ايران، دكتر محسن پرويز، معاون فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، علي‌ شجاعي‌صائين، مديرعامل موسسه خانه كتاب، فريد قاسملو، دبير كميته تاريخ و تمدن، اعضاي هيات امناي خانه كتاب، اعضاي كميته فرهنگ و تمدن و گروهي از صاحب‌نظران حوزه تاريخ و تمدن و فهرست‌نويسان و روساي كتابخانه‌ها حضور خواهند داشت.

وي اظهار داشت: كميته فرهنگ و تمدن يكي از زيرمجموعه‌هاي شوراي عالي انقلاب فرهنگي به رياست دكتر ولايتي است . در اين كميته، جمعي از فرهيختگان و كارشناسان حوزه فرهنگ و تمدن و دكتر پرويز، معاون فرهنگي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز عضويت دارند.

اوجبي گفت: تاكنون دو دوره مراسم تقدير از فعالان و برجستگان حوزه تاريخ و تمدن برگزار شده است.  دوره دوم اين مراسم ، هفته كتاب در خانه كتاب برگزار شد.

معاون فرهنگي خانه كتاب در پايان گفت: برگزيدگان خانه كتاب از طريق مشاوره و رايزني‌هاي متعدد با صاحب‌نظران و عده‌اي از فعالان و برجستگان حوزه تاريخ و تمدن برگزيده وجوايزي نيز به ‌آنان اهدا مي‌شود.

هجدهم بهمن ماه سومين مراسم تقدير از فعالان تاريخ و تمدن با همكاري خانه كتاب در سازمان اسناد و كتابخانه ملي انجام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها