یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد با اهالی قلم استان مرکزی دیدار و گفت‌‌‌و‌گو کرد

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به استان مرکزی علاوه بر حضور در نشست پیش‌کنگره آیت‌الله سید ضیاءالدین عراقی به دیدار اهل قلم این استان رفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یکشنبه‌(27 آذرماه) به استان مرکزی سفر کرد. اسماعیل جانعلی‌پور، مدیرکل دفتر مجامع و تشکل‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، محمد‌حسین ظریفیان، مدیر‌کل توسعه کتاب و کتابخوانی، علی‌اکبر ابراهیمی، مدیرکل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمدعلی مرادیان، مدیرکل  دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی معاونت امور فرهنگی احمدوند را در این سفر همراهی می‌کنند.
 
معاون امور فرهنگی که به‌منظور حضور در نشست پیش کنگره آیت‌الله سید‌ضیاء‌الدین عراقی و تجلیل از اهل قلم استان مرکزی، به این استان سفر کرده است، با حضور در گلزار شهدای اراک به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
 
دیدار با کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رونمایی از پوستر فراخوان حمایت از طرح‌های قرآنی، فرهنگی، هنری و رسانه‌ای، جلسه پیش‌کنگره آیت‌الله آقاضیاالدین اراکی، دیدار با حجت‌الاسلام نعیمی، نویسنده و اهل قلم، بازدید از خانه امیرکبیر، نشست با اهالی قلم، ناشران، نویسندگان و شاعران، حضور در شبکه استانی آفتاب، نشست شورای اداری مدیران ستادی و شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های سفر معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
 
احمدوند در مراسم نخستین پیش کنگره بین‌المللی آیت‌الله آقا ضیاء الدین عراقی در سفر به استان مرکزی که در سالن پیامبر اعظم استانداری استان مرکزی(شهر اراک) برگزار شد، حضور داشت و سخنرانی کرد.
 
رونمایی از پوستر فراخوان حمایت از طرح‌های قرآنی، فرهنگی، هنری و رسانه‌ای با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی، در سفر به استان مرکزی از سوی معاون امور فرهنگی یکی دیگر از برنامه‌های معاون فرهنگی وزارت ارشاد در این سفر بود.
 
احمدوند در ادامه با حضور در منزل حجت‌الاسلام داود نعیمی از نویسندگان استان مرکزی از وی تجلیل کرد.
 
              

در ادامه سفر معاون امور فرهنگی به استان مرکزی، اسماعیل جانعلی‌پور، مدیرکل مجامع تشکل‌ها و فعالیت‌‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در سفر به شهرستان دلیجان با جمعی از فعالان فرهنگی، هنرمندان و مدیران موسسات فرهنگی شهرستان دلیجان دیدار کرد.
 
وی همچنین با حضور در منزل پدری شهید مدافع امنیت محمد احمدی محمد آبادی، در هستیجان شهرستان دلیجان، به مقام شامخ این شهید ادای احترام کرد. 
 
علی‌اکبر ابراهیمی، مدیرکل چاپ و نشر نیز به شهرستان زرندیه سفر کرد و با چاپخانه‌داران این شهرستان دیدار داشت.
 
محمدحسین ظریفیان، مدیرکل توسعه کتاب و کتابخوانی نیز که به منظور دیدار با نویسندگان و ناشران استان مرکزی، به شهر اراک سفر کرده بود، با سرهنگ علی جلالی، نویسنده کتاب «نفس‌های خردلی» دیدار و از وی تجلیل کرد. همچنین از موسسه و انتشارات سفیران طلاییه اراک بازدید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها