یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲
استاد گرافیک و تصویرسازی تکنیک‌های نقاشی دیجیتال را آموزش داد

کارگاه «فست‌فود دیجیتال» در قالب دو کارگاه، صبح و عصر روز یکشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه در غرفه کتاب‌آرا نمایشگاه کتاب ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) کارگاه «فست‌فود دیجیتال» در قالب دو کارگاه، صبح و عصر روز یکشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه در غرفه کتاب‌آرا نمایشگاه کتاب ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

این نشست درباره تکنیک‌های نقاشی دیجیتال بود و دوست‌محمدی در این کارگاه به اجرا و آموزش تکنیک‌های دیجیتال آرت پرداخت و در شروع و پایان نشست سخنرانی انگیزشی نیز انجام داد.

محمدرضا دوست‌محمدی درباره این نشست گفت: امروز در کتاب‌آرا راجع به چند تکنیک تصویرسازی دیجیتال حرف زدیم. تکنیک دیجیتال امروز به‌عنوان یک تکنیک شایع و پراستفاده راهکارهایی دارد که هرکسی به آن واقف نیست. امروز به‌صورت کپسولی و خلاصه به آن‌ها آموزش دادیم. فضای نمایشگاه کتاب و رایگان‌بودن این نشست استقبال پرشور و خوبی را فراهم آورد که امیدوارم این نشست در اعمال و آثار تصویرسازان تأثیرگذار باشد. ما تلاش می‌کنیم جوری حرف بزنیم و برخورد کنیم که این افراد به تکاپو بیفتند و به‌صورت پیوسته آثار تولید کنند.

فردا غرفه کتاب‌آرا برخلاف برنامه همیشگی خود از صبح تا عصر یک نشست ۷ساعته درباره تصویرگری دینی برگزار می‌کند که اساتید آن حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین محمدعلی حیدری، مهدی مجیدی، غلامرضا حیدری ابهری، سیدمحمد مهاجرانی، علی‌ محمد رفیعی، افسانه گرمارودی، محمدحسین صلواتیان، هاجر سلیمی نمین و علیرضا رحیمی هستند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها