سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴
نمایشگاه کتاب موجی از انرژی مثبت را در جامعه ایجاد کرده است

وزیر امور خارجه در جریان بازدید از سی‌و‌چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: استقبال خوب مردم از نمایشگاه موجی از انرژی مثبت را میان مردم ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، حسین‌ امیرعبداللهیان، وزیر امورخارجه در جریان بازدید از سی‌و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در جمع خبرنگاران نمایشگاه کتاب تهران را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: نمایشگاه کتاب یک موج و انرژی مثبت را میان مردم ایجاد کرده است.
 
وزیر امور خارجه با اشاره به گزارش‌های ارائه شده از سوی مدیران برگزاری نمایشگاه گفت: با توجه به تخفیف‌هایی که برای دانشجویان، اعضای هیات علمی، طلاب در نظر گرفته شده است و کاری که در دولت و همکارم آقای اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال انجام است، امیدواریم کتاب و کتابخوانی در کشور به جایگاه واقعی خود برسد. 

امیرعبداللهیان با بیان اینکه همکارم آقای دکتر اسماعیلی تولید انبوه کاغذ داخلی را بسیار پیگیری کردند ادامه داد: امیدوارم با کاری که در دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال انجام است، نرخ کتاب در کشور کاهش پیدا کند.

وی گفت: امیدوارم سال دیگر که به نمایشگاه کتاب می‌آییم این موضوع عملی شده باشد و انرژی مثبت و علاقه مردم نیز چند برابر شود.

وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه مسئولین نمایشگاه اعلام کردند، با وجود اینکه جوانان بیشتر در فضای مجازی به سر می‌برند؛ اما چیزی از علاقه آن‌ها به خواندن کتاب کاسته نشده است، گفت: امیدوارم این علاقه روز به روز میان مردم ایران بیشتر شود.

به گزارش ایبنا؛ نمایشگاه کتاب 1402 تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها