سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱
پرداخت اجتماعی، قابلیت نوظهور پیام‌رسان‌ها

کاربرانی که از بله بن کتاب رایگان دریافت می‌کنند یا به هر نحوی داخل کیف پول خود موجودی دارند، می‌توانند با استفاده از کیف پول داخل این اپلیکیشن و کیو آر کدهایی که به هر غرفه در نمایشگاه کتاب اختصاص داده شده است، اقدام به خرید حضوری از نمایشگاه کتاب کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)؛ با ظهور اپلیکیشن‌های پرداخت اجتماعی (Social Payment)، نسل جدیدی از امکانات بانکی در بستر پیام‌رسان به وجود آمده است. پرداخت اجتماعی امکان جابجایی پول را در بستر پلتفرم‌ها و شبکه‌های اجتماعی فراهم می‌کند.

اصلی‌ترین مزیتی که این اپلیکیشن‌ها برای کاربر ایجاد می‌کنند، امکان انجام عملیات‌‌های بانکی در داخل اپلیکیشن‌های پیام‌رسان است. در واقع کاربر در حالی که داخل یک اپلیکیشن پیام‌رسان در حال چت و گفتگو است، مجبور نخواهد بود که برای دسترسی به خدمات بانکی، از فضای اپ خارج شود.

با توجه به این که بانک ملی ایران حامی رسمی سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است، امسال روی قابلیت کیف پول بله حساب ویژه‌ای باز کرده و با اهدای بن کتاب رایگان از این طریق، به نوعی دست به رونمایی رسمی از این محصول بله زده است. کاربرانی که از بله بن کتاب رایگان دریافت می‌کنند یا به هر نحوی داخل کیف پول خود موجودی دارند، می‌توانند با استفاده از کیف پول داخل این اپلیکیشن و کیو آر کدهایی که به هر غرفه در نمایشگاه کتاب اختصاص داده شده است، اقدام به خرید حضوری از نمایشگاه کتاب کنند.

به گزارش ایبنا؛ نمایشگاه کتاب 1402 تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها