یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
«همه چیز از تیرماه شروع شد» روانه بازار شد

کتاب «همه چیز از تیرماه شروع شد» نوشته علی حاجی‌پروانه در ۱۹۶ صفحه و با شمارگان ۳۰۰ نسخه توسط نشر سرو منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «همه چیز از تیرماه شروع شد» نوشته علی حاجی‌پروانه در ۱۹۶ صفحه و با شمارگان  ۳۰۰ نسخه به‌تازگی توسط انتشارات سرو موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر و راهی بازار نشر شده است.

ناگفته های یک خبرنگار از حدود چهار دهه کار رسانه ای موضوع کتابی است که با عنوان «همه چیز از تیر ماه شروع شد» توسط انتشارات سرو به زیور طبع آراسته شده است.

این کتاب روایتی از تلخ و شیرینی های کار خبرنگاری در پهنه وسیعی از حوادث از جنگ کردستان، آزادی خرمشهر، ماموریتی پر حادثه در پاریس تا گشت و گذاری  در آمریکای لاتین را در برمی‌گیرد.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:
«خدمت سربازی دردفترچه خاطرات نوشته ونانوشته کسانی که این دوره را سپری کرده‌اند مملوازتلخ وشیرین‌ها فراموش‌ناشدنی است که آن رادرداستان زندگی متمایز وبرجسته می کند. اماوقتی حوادث  این ایام به کانون و محور رخدادهای بعدي زندگی تبدیل‌شود وآدمی را به درون گردابی از اتفاقات عجیب وغریب وسرنوشت‌سازپرتاب‌کند آن وقت دیگر ماجرا متفاوت می‌شود واین دقیقا همان چیزی است که برای من اتفاق افتاد. تجربه تلخ جنگ‌داخلی درکوچه پس‌کوچه‌های سنندج تا ورود به دنیای خبرنگاری، وازلمس غربتِ یک ملت درجنگی نا برابر تا مشاهده ازنزديک سازوکارهای نا مردی درپاریس‌ولندن.

همه و همه از سربازی و از تیر ماهی داغ در کردستان کلید خورد...»

علاقه‌مندان می‌توانند براي ثبت سفارش و خريد كتاب با انتشارات سرو موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به شماره  88657026 داخلي (656 و657) تماس حاصل فرمايند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها