دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با رئیس حوزه هنری دیدار و گفت وگو کرد

ایلام- در راستای تعمیق و گسترش همکاری‌های فرهنگی و هنری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با رئیس حوزه هنری استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، در این دیدار که معاون امورهنری و سینمایی و رئیس حراست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز حضور داشتند، علی هوشمند از تلاش‌های صورت گرفته توسط رئیس حوزه هنری استان در راستای تعامل با این اداره‌کل تقدیر کرد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: در سال جاری به لطف خدا برنامه‌های متعدد و متنوع فرهنگی و هنری را با حضور هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر شاهد خواهیم بود.
 
وی با اشاره به آغاز برنامه‌ریزی برای شروع فعالیت‌های فرهنگی و هنری در حوزه اربعین حسینی گفت: برنامه‌ریزی‌ برای برقراری قرارگاه رسانه‌ای اربعین و تشکیل کمیته‌های این قرارگاه در شهر مرزی مهران در قالب سلسله نشست‌های کارگروه قرارگاه رسانه‌ای اربعین، انجام شده و اجرای فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده در این حوزه، نیازمند تعامل و همکاری و همدلی دستگاه‌های اجرایی استان است.
 
وی بر برگزاری جلسات هم اندیشی به منظور تعامل و هماهنگی بیشتر برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری و سایر دستگاه‌های فرهنگی تأکید کرد و گفت: امیدواریم با همراهی یکدیگر برنامه‌های متعددی در حوزه اربعین حسینی برگزار شود و بار دیگر شاهد اتفاقات خوب و قابل توجهی در این حوزه باشیم.
 
رئیس حوزه هنری استان نیز با تشکر از حضور مدیرکل و همکاران وی گفت: به لطف خداوند در حوزه هنری استان همدلی و همکاری خوبی در عرصه فرهنگی و هنری استان وجود دارد و امیدواریم با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بتوانیم در آینده، گام‌های مؤثری در این زمینه برداریم.
 
وی همچنین آمادگی خود را در راستای همکاری و تعامل با سایر دستگاه‌ها از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ایام اربعین اعلام کرد.
 
در این نشست راهکارهای تعمیق و گسترش همکاری‌ های این دو مجموعه فرهنگی و هنری بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها