دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲
فروش «عصرهای کریسکان» با تخفیف ویژه «سوران»

انتشارات سوره مهر به مناسبت آغاز پخش سریال سوران که اقتباسی است از کتاب تحسین‌شده «عصرهای کریسکان»، تخفیف‌هایی روی پلتفرم‌های مختلف برای خرید این اثر در نظر گرفته است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، انتشارات سوره مهر به مناسبت آغاز پخش سریال سوران که اقتباسی است از کتاب تحسین‌شده «عصرهای کریسکان»، تخفیف‌هایی روی پلتفرم‌های مختلف برای خرید این اثر در نظر گرفته است. 

علاقه‌مندان می‌توانند نسخه کاغذی کتاب را از چهار فروشگاه‌ سوره مهر واقع در خیابان سمیه جنب حوزه هنری، میدان انقلاب جنب سینما بهمن، سینما ساحل اصفهان و مجتمع مهر کوهسنگی مشهد با تخفیف ۲۰ درصدی تهیه کنند.

همچنین می‌توانید با مراجعه به وب‎‌سایت انتشارات سوره مهر به نشانی www.sooremehr.ir و انتخاب کتاب «عصرهای کریسکان» و ورود عبارت suran از ۲۰ درصد تخفیف در خرید کتاب استفاده کنند.

برای خرید نسخه الکترونیک و نسخه صوتی کتاب «عصرهای کریسکان» از اپلیکیشن طاقچه هم می‌توانید با وارد کردن کُد suran از تخفیف ۳۰ درصدی بهره‌مند شوید. مهلت استفاده از این تخفیف‌ها تا پایان تابستان ۱۴۰۲ است.

کتاب «عصرهای کریسکان» به قلم کیانوش گلزار راغب که در انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده، خاطرات امیر سعیدزاده (سعید سردشتی) آزاده کُرد است که بیش از شش سال در زندان‌های گروه کومله و دموکرات شکنجه شده است. او تنها نجات یافته از زندان مخوف کریسکان است.

سریال «سوران» به ‌کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده محصول مرکز سریال سوره است که در ۱۸ قسمت تولید شده و روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود. همچنین تکرار دو قسمت‌ جمعه‌ها ساعت ۲۲ از شبکه یک و ساعت ۲۴ از شبکه تماشا روی آنتن می‌رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها