یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
گتوند دارای رگه‌های فرهنگی در ابعاد مختلف است

خوزستان - فرماندار گتوند گفت: این شهرستان در حوزه فرهنگی جزو بهترین هاست و در حوزه‌های مختلف رگه‌های فرهنگی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز ، عباس عباسی زاده شامگاه شنبه در مراسم رونمایی از کتاب« نوح» اثر علی خدادادی در کتابخانه شهید علیجان امامی اظهار کرد: گتوند در حوزه فرهنگی جزء بهترین هاست، و بر روی هر کدام از شاخص‌های فرهنگی در این شهرستان کارهایی صورت گرفته است، در حوزه شعر مذهبی و آیین‌های نگارشی و در هر حوزه‌‌ای که نگاه می‌کنیم رگه‌های فرهنگی وجود دارد.

وی با استاد به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فرهنگ از اقتصاد مهم‌تر است، تصریح کرد: طبق سفارش رهبر انقلاب فرهنگ مهم‌تر از اقتصاد است و اگر انسان یا جامعه‌ای رشد می‌کند، مبنایش رشد فرهنگی در آن جامعه است.

وی گفت: در شهرستان گتوند در حوزه فرهنگی مانند حوزه‌های خدماتی چالش داریم، اگر می‌خواهیم گتوند توسعه پایدار داشته باشد باید این چالش‌ها را شناسایی و در کنار هم رفع کنیم.

امام جمعه گتوند در این مراسم گفت: باید با حمایت از مباحث فرهنگی، شهرستان را رونق دهیم زیرا  شهرستان گتوند ظرفیت بسیار بالایی در شعر، ادب، ادبیات و نویسندگی دارد.
 
حجت‌الاسلام فتحی نیا با تأکید بر اینکه باید از هنرمندان و‌ اهل قلم گتوند حمایت بیشتری شود، بیان کرد: شهرستانی که شهر قیصر امین پور است، باید شعرای آن بیشتر بدرخشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند در ابن آئین گفت: حوزه فرهنگ و هنر، اصحاب و رسانه، اداره کتابخانه‌ها، کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیاز به حمایت‌های ویژه دارند، و از مسئولان شهرستان خواستارم که حوزه فرهنگ و هنر را بیشتر دریابند.

حمید بهداروندی افزود:  درطول سال آثارمتعددی ازنویسندگان شهرستان گتوند رونمایی می‌شود که این قشر هنرمند نیاز  به حمایت و خرید آثار از مولفین کتاب دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها