چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۲
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از موکب کتابخانه عمومی امام رضا (ع) مهران بازدید کرد

ایلام- در آستانه اربعین حسینی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از موکب کتابخانه عمومی امام رضا(ع)مهران بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در ایلام، علی هوشمند، از فعالیت‌های فرهنگی و خدماتی موکب اربعین کتابخانه امام رضا(ع) مهران بازدیدکرد و در جریان اقدامات انجام گرفته، قرار گرفت.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان در جریان این بازدید گفت:خوشبختانه امسال اقدام مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان ایلام در برپایی موکب اربعین در شهرستان مهران قابل تمجید است و فضاسازی موجود شایسته زائران اربعین خواهد بود.
 
وی ادامه داد: قرارگاه کتاب اربعین در موکب هنرمندان ایلام و ایران(شین) هم به خوبی از زائران اربعین استقبال می‌کند و کودکان و نوجوانان زائر با حضور در این غرفه از برنامه‌های فرهنگی بهره‌مند می‌شوند.
 
هوشمندخاطر نشان کرد:نمایشگاه تصاویر شهدای شاخص ایلام، عهدنامه زائران با شهدای مدافع حرم، پرده‌خوانی واقعه عاشورا برای کودکان، نمایشگاه آثار نقاشی اعضای کتابخانه با موضوع واقعه کربلا و طرح زیارت به نیابت از شهدا از فعالیت‌های فرهنگی مثبت و ارزشمند این موکب است.

در پایان این بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در دفتر  دل‌نوشته‌های زائران نوشت: اینجا مهران دروازه آسمان، باب‌الرضا علیه‌السلام و دروازه جنت الهی، قدمگاه عشق و دانایی‌ست. باید به همکاران زحمتکش و عاشق و مؤمن کتابخانه‌های ایلام خداقوت و خسته نباشید گفت. مرحبا و دست مریزاد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها