سه‌شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
محفل مشاعره «ترنم باران» در کتابخانه‌های عمومی گیلان برگزار می‌شود

گیلان- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان از برگزاری اولین مشاعره کتابخانه‌های عمومی استان تحت عنوان «ترنم باران» در آستانه فرارسیدن سی و یکمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گیلان، یاسر تقوی افزود: با توجه به اهمیت شعر در فرهنگ سازی و آموزش هر چه بهتر، برای رونق این عرصه و ایجاد رقابت بین دوستداران شعر و ادب فارسی، اولین محفل مشاعره گیلان با عنوان ترنم باران در کتابخانه‌های عمومی استان برگزار می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به استقبال شعرا، چهره‌های فرهنگی و علاقمندان به شعر و ادب در محافل ادبی کتابخانه های عمومی برگزاری اولین مشاعره در این مجموعه را به منظور ایجاد رقابت بین دوستداران شعر و ادب فارسی عنوان کرد.

تقوی همچنین با دعوت از همه علاقمندان به شعر در این مشاعره گفت: در فراخوان مشاعره ترنم باران کتابخانه های عمومی استان؛ دوستداران شعر و ادب می توانند تا روز یکشنبه (چهاردهم آبان ماه) جاری با ارسال مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، شماره تماس و محل سکونت خود از طریق پیامک به شماره همراه ۰۹۱۱۷۶۵۲۵۰۰ در این رویداد فرهنگی مشارکت کنند.

وی افزود: علاقه‌مندان در همه گروه‌های سنی امکان شرکت در این مشاعره را داشته و شرکت عموم در این رویداد آزاد است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان در ادامه به زمان برگزاری مرحله مقدماتی این مشاعره نیز اشاره کرد و گفت: مرحله مقدماتی رویداد مشاعره اداره کل کتابخانه های عمومی استان روز پنجشنبه (هجدهم آبان ماه جاری) در رشت برگزار و نفرات برتر این مرحله معرفی خواهند شد.

نخستین دوره رویداد مشاعره کتابخانه های عمومی استان گیلان با همکاری مشترک اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان و اداره آموزش و پرورش استان برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها