شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴
۲ عنوان کتاب در ایلام چاپ و منتشر شد

ایلام - کتاب‌های «نانو ذرات نقره در نگاهی نو» و «درمان سلول‌های سرطان به روش نوین» تالیف مدیر واحد فناور مستقر در جهاد دانشگاهی منتشر شدند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، کتاب‌های «نانو ذرات نقره در نگاهی نو» و «درمان سلول‌های سرطان به روش نوین» تالیف رویا مامنه مدیر واحد فناور مستقر در جهاد دانشگاهی منتشر شدند.

مامنه کارشناس ارشد شیمی آلی و مولف این کتاب‌ها گفت: بعد از اتمام دوره کارشناسی ارشد به مرکز رشد جهاد دانشگاهی ایلام مراجعه و با توجه به ایده‌ای که در زمینه نانو دارو داشتم از طرف این مرکز به آزمایشگاه فارماکولوژی دانشگاه علوم پزشکی ایلام معرفی شدم.

وی ادامه داد: کار پژوهشی خود را با مشاوره ناصر عباسی شروع کردم و خوشبختانه بعد از دو سال مقاله ISI در زمینه تولید نانو داروی ضد سرطان چاپ شد و با حمایت مرکز رشد جهاد دانشگاهی ایلام در سال ۱۴۰۲ کتاب های با عناوین «نانوذرات نقره در نگاهی نو» و «درمان سلول های سرطان به روش نوین» را به چاپ رساندم.

به گزارش ایبنا؛ رویا مامنه متولد ۱۳۶۶ است و کتاب‌های «نانو ذرات نقره در نگاهی نو» و «درمان سلول‌های سرطان به روش نوین» را در موسسه آموزشی تالیفی ارشدان‌‫، سال ۱۴۰۲ چاپ و منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها