جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
کارگاه تخصصی آموزش داستان در سیریک برگزار می‌شود

هرمزگان - سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک گفت: کارگاه تخصصی آموزش داستان در هفته کتاب در سیریک برگزار می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از برگزاری کارگاه تخصصی آموزش داستان، هفته کتاب در سیریک خبر داد و گفت: این کارگاه با مدرسی استاد مولف کشوری به صورت فشرده و یک روزه برگزار خواهدشد.

محمد پیشان ادامه داد: این کارگاه با تدریس محمد علی رکنی نویسنده، شاعر و مدرس، به بهترین روش‌های داستان نویسی و تجربه زیسته وی در حوزه ادبیات می‌پردازد و با راز موفقیت این چهره شاخص ادبی کشور آشنا خواهیم شد.

وی اضافه کرد: محمدعلی رکنی دانش آموخته رشته ادبیات نمایشی و دین‌شناسی است. او برگزیده بخش آتیه ادبیات ایران در جایزه جلال آل احمد، برگزیده جشنواره خاتم در قسمت بزرگسال، نفر اول کنگره ملی داستان روحانیت و دفاع مقدس، نفر سوم داستان جشنواره اشراق و نویسنده تحسین‌شده رویدادهای متعدد دیگری‌است.

کارگاه تخصصی آموزش داستان در سیریک برگزار می‌شود

پیشان ادامه داد: کتاب‌های سنگی که نیفتاد، مهاجران، یک لبخند بی انتها و رد نامنظمی روی برف‌ها از آثار وی است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک در ادامه افزود: این کارگاه به مناسبت هفته کتاب و با همکاری همه جانبه معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه کتاب و ادبیات ایران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، اداره آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار خواهد شد.

محمد پیشان در توضیحات تکمیلی نیز گفت: این کارگاه به صورت کاملاً رایگان برگزار می‌شود و نام نویسی از علاقمندان به حوزه داستان از شنبه (۲۰ آبان ۱۴۰۲) به مدت ۳ روز انجام خواهدشد بنابراین با توجه به محدودیت نفرات، اولویت با کسانی است که زودتر اقدام به ثبت نام کنند.

این کارگاه از ساعت ۹ تا ۱۹ روز پنجشنبه (۲۵ آبان ۱۴۰۲) در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش شهرستان سیریک برگزار خواهد شد.

شهرستان سیریک در فاصله ۲۰۱ کیلومتری شرق بندرعباس، بین بندرکوهستک و شهرستان جاسک قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها