شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
استقبال نمازگزاران از گروه«کتاب‌ وقف مطالعه در گردش» گرم بود

هرمزگان - مسئول گروه«کتاب‌ وقف مطالعه در گردش» هرمزگان گفت: استقبال نمازگزاران از گروه «کتاب‌ وقف مطالعه در گردش» گرم بود.

مسئول گروه «کتاب وقف مطالعه در گردش» هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از استقبال قابل قبول نمازگزاران از این گروه خبر داد و گفت: امروز در حاشیه نماز جمعه شهرستان بندرعباس با دو میز در خدمت نمازگزاران بودیم.

مهدی فیروزی افزود: یک میز به کتاب هدیه اختصاص داشت و کتاب افسون انرژی (تنها انرژی است که باقی می‌ماند) نوشته محمدمهدی دوستی را به علاقمندان به حوزه کتاب هدیه می‌کنیم و میز دیگر هم مربوط به «کتاب وقف مطالعه در گردش است که تحویل گیرنده پس از مطالعه به دیگران یا یکی از ایستگاه های این گروه می‌سپارد تا به دست سایر شهروندان برسد.

وی از همکاری اقشار و رده‌های سنی مختلف مردم در اشاعه فرهنگ مطالعه در این گروه ابراز خرسندی کرد و گفت: آدینه ها از ساعت ۹ تا ۱۳ به مدت ۴ ساعت در حاشیه برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه با اهدای کتاب در مسجد جامع مصلای بندرعباس در خدمت نمازگزاران این شهرستان هستیم.

گروه «کتاب وقف مطالعه در گردش» هرمزگان از دو سال پیش کارش را با اهدای کتاب آغاز کرده است و یکی از فعال‌ترین و تأثیرگذارترین گروه‌های فرهنگی هرمزگان و تنها گروه وقف کتاب در این استان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها