چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱
معرفی برگزیدگان طرح‌های خلاق کتابخوانی کانون پرورش فکری کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل کانون پرورش فکری کرمانشاه از معرفی برگزیدگان طرح‌های خلاق کتابخوانی کانون پرورش فکری کرمانشاه خبر داد.

محمد خیاط زنجانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمانشاه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری ۴۷ شیوه ترویج کتابخوانی توسط مربیان فرهنگی، هنری و ادبی طراحی و مورد بررسی واحد کارشناسی قرار گرفت و سپس در مراکز استان به اجرا درآمد.

وی افزود: شیوه‌های توسعه و ترویج کتابخوانی در قالب طرح‌های دیواری، ماکت‌های مختلف، ابزارهایی همچون باجه‌های بانک کتاب، صندوقچه‌ها و کارهای کاغذ و تا و… که هر یک با تکنیک‌های مختلف در مراکز ارائه شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های طرح‌های خلاق کتابخوانی، تصریح کرد: جذابیت و خلاقیت این شیوه‌ها توانست مخاطبان کودک و نوجوان و والدین بسیاری را جذب و به مطالعه و فعالیت‌های متنوع کتاب محور بیانجامد.

خیاط زنجانی به نتایج داوری شیوه های خلاق ترویج کتابخوانی مراکز استان کرمانشاه اشاره و عنوان کرد: داوران این بخش از کتابخوانی شامل کارشناسان استانی بودند که برگزیدگان طرح‌های خلاق کتابخوانی شامل کتاب‌های «راه زیارت حسین (ع)» از کتایون باقلی، «کورس کتاب» از ناهید مصطفایی، «بانک کتاب» از مریم شاه محمدی، «تار کتاب، پود دانش» از عشرت موسی زاده، «دریائی پر از در و گوهر» از مژگان اعرابی، «مسافران کوچک کهکشان» از شهرزاد مومیوند، «طبقی از گل، ورقی از گلستان» از بهشته قطبی و «با من بخوان» از الهام مرادی بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها