پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
برگزاری ۶ عنوان برنامه در هفته کتاب/ برپایی نمایشگاه کتاب بوکان با ۸ هزار عنوان

آذربایجان‌غربی- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوکان گفت: به‌مناسبت سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران ۶ عنوان برنامه در این شهرستان در حال اجرا است.

رضا عباسی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، گفت: نمایشگاه کتاب بوکان با بیش از ۶۳ هزار جلد کتاب با موضوعات مختلف در ۸ هزار عنوان به مدت ۲۱ روز در این شهرستان برپا شده است.

وی افزود: ناشران سراسری میلکان، مروارید، چشمه، نگاه، باران خرد، آتیسا، آذر میدوخت، نیک فرجان، ندای معاصر، یوشیتا، شاهدخت و ناشران بومی زانکو، مانگ، خانی، کردستان، راژه، مادیار در این نمایشگاه حضور فعال دارند.

وی اجرای برنامه با روستای ناچیت، داستان‌خوانی و قصه‌گویی برای کودکان، مسابقه نقاشی، بازدید از کتابخانه‌ها با حضور دانش‌آموزان، تقدیر از سه نویسنده شهرستانی و معرفی و نقد کتاب را از جمله برنامه‌های دیگر این هفته عنوان کرد.

عباسی ادامه داد: هنرمندان این شهرستان در همه رشته‌های هنری و فرهنکی فعال بوده و ما شاعران و نویسندگانی داریم که جز اولین‌های منطقه هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوکان ادامه داد: در حوزه موسیقی نیز ۶ تا آموزشگاه فعال داریم که یکی از اموزشگاه‌ها مختصص کودکان و نوجوانان است.

وی افزود: بعد از ایام فاطمیه بزرگداشت مفاخر نیز در شهرستان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها