یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
ویژه برنامه کاروان دانایی در دبستان شهدای پاکَل ایلام برگزار شد

ایلام - ویژه برنامه کاروان دانایی به مناسبت هفته کتاب در دبستان شهدای پاکل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، ویژه برنامه کاروان دانایی، به مناسبت هفته کتاب، با همکاری بانک ملت، دانشگاه علوم پزشکی، مؤسسه خیریه محکم و اعضای کتابخانه سیار قاصدک مهربانی در دبستان شهدای پاکَل با حضور سمیه حیدری، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، یاسر علیزاده، فرماندار بدره، جمیل صادقی‌فر، دبیر انجمن خیرین کتابخانه ساز و جمعی از کارکنان و مردم روستا برگزار شد.

در این برنامه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ضمن تبریک هفته کتاب و اعلام انزجار در پی اتفاقات اخیر غزه، اظهار کرد: کتابخانه سیار قاصدک مهربانی در راستای عدالت اجتماعی، در نقاط مختلف روستایی شهرستان ایلام، با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی راه اندازی شده و به صورت رایگان به اعضای خود کتاب امانت می‌دهد.

وی تأکید کرد: خوش‌بختانه در روستای پاکل به خوبی از کتابخانه سیار استقبال شده و اغلب اعضای این کتابخانه از کودکان و نوجوانان این روستا هستند.

حیدری خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری از دیگر فعالیت‌های کتابخانه سیار قاصدک مهربانی ایلام است. خاصیت برگزاری چنین برنامه‌هایی علاوه بر ایجاد نشاط و شادی در بین کودکان و نوجوانان، خاطره خوش و ماندگاری را در ذهن آنان ثبت می کند.

ویژه برنامه کاروان دانایی در دبستان شهدای پاکَل ایلام برگزار شد

قرائت پیام تبریک ریاست جمهوری به مناسبت هفته کتاب، اجرای گروه سرود، اجرای موسیقی زنده، رنگ‌آمیزی نقاشی با موضوع کودکان مظلوم غزه، مسابقه شعرخوانی و اهدای کتاب و جوایز به دانش آموزان و بررسی وضعیت پزشکی حاضرین و اهالی روستا توسط پزشکان مدعو از جمله بخش‌های متنوع ویژه برنامه کاروان دانایی بود.

در پایان از مسن‌ترین عضو کتابخانه سیار که در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی پیشقدم و فعال بوده، تقدیر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها