دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
فراخوان همایش ملی شعر «مرد میدان» اعلام شد

کردستان _ معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از اعلام فراخوان همایش ملی شعر «مرد میدان» در شهرستان بیجار خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سنندج، عیسی فلاحی، ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان کردستان اظهار کرد: به منظور تبیین شخصیت و ابعاد سبک زندگی سردار شهید قاسم سلیمانی و همچنین یاد و خاطره شهدای غزه، همایش ملی شعر «مرد میدان» در شهرستان بیجار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف این همایش افزود: رقابت در دو بخش اصلی و ویژه با موضوعات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ابعاد شخصیتی، ارزش‌ها، اعتقادات و سبک زندگی این شهید بزرگوار و نقش این شهید سرافراز در پیشبرد اهداف جبهه مقاومت در منطقه و بخش ویژه این همایش نیز با عنوان «غزه محور مقاومت و شهدای غزه» در هر قالب و سبکی آزاد اعلام شده است.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اضافه کرد: مهلت ارسال آثار به این همایش ۵ دی ماه سال جاری و آثار در همه قالب‌های شعری آزاد بوده و به صورت تایپ شده در صفحه A4 و برای هر شرکت کننده ۳ اثر خواهد بود.

فلاحی با بیان اینکه دبیرخانه همایش از پذیرفتن آثار تکراری و برگزیده همایش‌های قبلی معذور است، ادامه داد: شاعران، ادیبان و علاقمندان به شرکت در این همایش می‌توانند آثار خود را بر اساس فراخوان اعلام شده به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

وی به اهداف برگزاری این همایش نیز اشاره کرد و گفت: این همایش در راستای منویات مقام معظم رهبری و اهداف و سیاست های کلان فرهنگی و هنری جمهوری اسلامی، ارج نهادن به مکتب مقاومت و زنده نگهداشتن یاد شهیدان پرورش یافته راستین این مکتب برگزار می‌شود.

فلاحی با اشاره به زمان برگزاری همایش نیز گفت: همایش در نیمه دوم دی ماه سال جاری با همکاری موسسه فرهنگی فرهنگ شهر فاخته و انجمن ادبی امیرنظام گروسی شهر بیجار برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: ارسال آثار از طریق پیام رسان های ایتا و بله به شماره همراه ۰۹۳۶۶۸۹۷۹۱۰ امکان پذیر خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها