یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹
ارسال بیش از ۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر استان آذربایجان‌غربی /مهلت ارسال آثار تمدید شد

آذربایجان‌غربی - دبیر پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان آذربایجان‌غربی گفت: تا به امروز ۲۰۰ اثر به دبیرخانه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان ارسال شده است.

حسین علیزاده، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، گفت: تا به امروز ۲۰۰ اثر به پنجمین دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان ارسال شده است.

دبیر پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا ۱۰ دی‌ماه تمدید شده است، افزود: افرادی که تاکنون موفق به ارسال آثار به جشنواره نشده‌اند تا ۱۰ دی ماه فرصت دارند که آثار خود را در محورهای مختلف ارسال کنند.

وی افزود: پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ۱۰ محور برگزار خواهد شد.

علیزاده ادامه داد: شعار سال «مهارتورم، رشد تولید»، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، کتاب، کتابخانه، تعالی فرهنگی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط آفرین، خانواده، جامعه، فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی از جمله محورهای این جشنواره است.

وی ادامه داد: گزارش خبری، مصاحبه، یاداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیوئی، مستند و پادکست از جمله قالب‌های پنجمین جشنواره ابوذر است.

این مسئول با بیان اینگه آثار باید از طریق سایت سازمان بسیج رسانه و یا به‌صورت حضوری به دبیرخانه دائمی جشنواره ارسال شود، گفت: همچنین تمام افراد دارای کانال‌های مجازی، بلاگرها و اینفلوئنسرها امسال نیز مانند سال گذشته می‌توانند با ارسال آثار، در این جشنواره شرکت نمایند.

دبیر پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان آذربایجان‌غربی افزود: آثاری در جشنواره رسانه‌ای ابوذر شرکت داده می‌شوند که در بازه زمانی اول دی‌ماه سال ۱۴۰۱ تا پایان آذرماه سال ۱۴۰۲ در یکی از رسانه‌ها از جمله نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان آذربایجان‌غربی منتشر شده باشند.

به گزارش ایبنا؛ فرمانداری شهرستان ارومیه، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، امور بانوان و خانواده استانداری استان، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اداره کل بهزیستی استان، دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی خوی، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، بنیاد حفظ آثار و نشر استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره کل حفظ محیط زیست استان، شبکه استانی و صدا و سیمای استان و ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری و شورای شهر ارومیه در این جشنواره حضور خواهند داشت.

همچنین طی مراسمی که با حضور جانشین فرمانده سپاه شهداء، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل سازمان صدا و سیمای استان در سالن شهید امینی سپاه شهداء آذربایجان‌غربی و تعدادی از فعالان و صاحبنظران رسانه‌ای برگزار گردید، دبیر و مسئولین کمیته‌های تخصصی جشنواره رسانه‌ای ابوذر حکم مسئولیت خود را دریافت کردند.

در این احکام که توسط سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه صادر شده بود، حسین علیزاده به‌عنوان دبیر پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، الیاس گندمی به‌عنوان مسئول کمیته داوری، یوسف رحیمی به‌عنوان مدیر کمیته پشتیبانی و تعامل با ادارات، رقیه وکیلی به‌عنوان مسئول کمیته اطلاع رسانی و فاطمه صمدزاده، به‌عنوان مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره معرفی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها