دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
راهنمای خرید بلیط پرواز ایروان

ایروان پایتخت ارمنستان یکی از محبوبترین و نزدیکترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان مبدل شده است. قیمت‌های مناسب و امکان ورود بدون ویزا برای ایرانیان، از جمله گزینه‌هایی هستند که باعث شده این شهر تاریخی با قدمت سه هزار ساله جایگاه ویژه‌ای در لیست اولویت سفر ما باز کند.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ ایروان پایتخت ارمنستان با تاریخ و فرهنگ غنی و جاذبه‌های گردشگری متنوع، به یکی از محبوبترین و نزدیکترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان مبدل شده است. قیمت‌های مناسب و امکان ورود بدون ویزا برای ایرانیان، از جمله گزینه‌هایی هستند که باعث شده این شهر تاریخی با قدمت سه هزار ساله جایگاه ویژه‌ای در لیست اولویت سفر ما باز کند.

از جاذبه‌های گردشگری ایروان، موزه‌های تاریخی، کلیساهای قدیمی و باستانی، پارک‌های زیبا، بازارهای سنتی و مدرن، رستوران‌ها و کافه‌های متنوع هستند که می‌توانند برنامه سفر شما را برای چند روز یا چند هفته پر کنند. اما از همه مهمتر این است که ایروان یکی از مقاصد گردشگری ارزان قیمت در دنیا است که با بودجه کم هم می‌توان در آن به تفریح و گشت‌وگذار پرداخت و یک خاطره به یاد ماندنی از سفر ساخت.

حالا که ایروان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کردید، ابتدا باید نسبت به خرید بلیط پرواز ایروان اقدام کنید. در این مطلب قصد داریم نحوه جست‌وجو و خرید بلیط هواپیما را بررسی کنیم. برای این منظور، به موضوعات زیر خواهیم پرداخت:

جستجوی بلیط هواپیما ایروان

قیمت بلیط ایروان

شرایط خرید بلیط پرواز ایروان

بهترین روش رزرو و خرید بلیط پرواز ایروان

پروازهای ایروان

بهترین زمان سفر به ایروان

جستجوی بلیط هواپیما ایروان

برای جستجوی بلیط، سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی با خدمات مقایسه و رزرو بلیط هواپیما در دسترس شما هستند. با وارد کردن تاریخ و مبدا و مقصد سفرتان، بلیط های موجود را مشاهده می‌کنید و با توجه به قیمت، زمان، شرکت هواپیمایی و سایر معیارهای مد نظرتان، نسبت به انتخاب و خرید بلیط سفرتان اقدام می‌نمایید.

قیمت بلیط ایروان

عوامل مختلفی در تعیین قیمت بلیط ایروان تهران یا تهران ایروان دخیل هستند و این شرایط، تاثیر مستقیم در بالا یا پایین‌تر بودن قیمت بلیط پرواز در روز های مختلف سال دارند. از جمله این عوامل:

تاریخ و زمان سفر

شرکت هواپیمایی

مبدا و مقصد سفر

تعداد مسافران

نوع کلاس پرواز

مدت زمان پرواز

تعداد توقف‌ها

نرخ ارز

شرایط خرید بلیط پرواز ایروان

راهنمای خرید بلیط پرواز ایروان

پس از اینکه بلیط پرواز ایروان مورد نظر خود را پیدا کردید، باید نسبت به خرید بلیط ایروان اقدام کنید. برای خرید بلیط پرواز ارمنستان، تنها نیاز به داشتن گذرنامه معتبر دارید و طبق توافق ایران ارمنستان نیاز به دریافت ویزا نیست. با توجه به تفاهمی که بین کشورهای ایران و ارمنستان شکل گرفته، شهروندان این دو کشور، نیازی به ویزا برای سفر ندارند. بنابراین تنها با نشان دادن گذرنامه خود می‌توانید حداکثر ۹۰ روز در کشور مورد نظر بمانید و این مدت زمان قابلیت تمدید تا ۱۸۰ روز را نیز دارد.

پروازهای ایروان

پروازهای ایران به ارمنستان از فرودگاه‌ها، شهرها و شرکت‌های هواپیمایی مختلفی انجام می‌شوند. برخی از این فرودگاه‌ها و شرکت‌ها عبارتند از:

فرودگاه‌های پرواز ایروان

فرودگاه بین المللی امام خمینی

فرودگاه بین المللی تبریز

فرودگاه بین المللی اصفهان

فرودگاه بین المللی مشهد

شرکت‌های صارکننده بلیط ایروان

پرواز ایران ایر

پرواز ماهان ایر

پرواز کاسپین ایر

پرواز آتا ایر

پرواز آرم ایر

پرواز ایران به ارمنستان معمولاً بین ۱ تا ۳ ساعت به طول می‌انجامد و بسته به شرایط آب‌وهوایی، فصول انتخابی و تاخیر در پرواز می‌تواند متغیر باشد.

راهنمای خرید بلیط پرواز ایروان

بهترین روش رزرو و خرید بلیط پرواز ایروان

برای رزرو و خرید بلیط پرواز به صورت همزمان، بهترین گزینه، انتخاب پرواز رفت و برگشت است. این ویژگی امکان یک بار جستجو و خرید بلیط پرواز تهران ایروان را به صورت رفت و برگشت برای شما فراهم می‌کند. این قابلیت به صرفه‌جویی در زمان و هزینه و بهره‌گیری از تخفیف‌های ویژه در خرید بلیط پرواز ایروان نیز به شما کمک می‌کند.

برای رزرو بلیط ایروان تهران و پرواز تهران ایروان، به تاریخ رفت و برگشت دقت کنید. سپس بلیط موجود را با توجه به قیمت، زمان، شرکت هواپیمایی و سایر معیارها مقایسه نموده و نسبت به انتخاب و خرید بلیط اقدام کنید.

کلاس پرواز ایروان

بلیط ایروان تهران یا بالعکس، کلاس‌های پروازی مختلفی دارند. هر کلاس پروازی با امکانات و قیمت متفاوتی توسط شرکت‌های هواپیمایی مختلف ارایه می‌شوند. اگر نحوه پرواز برای شما اهمیت دارد و قصد دارید لذت بیشتری از پرواز خود ببرید، بلیط فرست کلاس یا بیزینس کلاس گزینه مناسب‌تری هستند. این کلاس‌ها با صندلی‌های راحت‌تر، غذای بهتر، و شامل سرویس‌های ویژه هستند. اما اگر قصد صرفه‌جویی دارید، بلیط پرمیوم یا اکونومی بخرید.

بهترین زمان سفر به ایروان

ایروان شهری مملو از جاذبه‌های گردشگری است که از تاریخ، هنر و طبیعت آن گرفته تا جاذبه‌های دیگر مانند خرید، کافه‌ها و رستوران‌های با عطر و بویی مشابه با فرهنگ ما، سفر به این شهر را به یکی از انتخاب‌های جذاب برای ما ایراینیان بدل نموده‌اند.

موزه چارنتس: موزه‌ای به نام شاعر بزرگ ارمنی یگیشه چارنتس و نگارخانه‌ای از آثار هنرمندان ارمنی.

موزه اربونی: در محل قلعه اربونی یکی از قدیمی‌ترین ساختمان‌های ایروان

پله‌های کاسکید: پله‌هایی عظیم از نماد معماری ایروان از مرکز شهر تا محله مانومنت

خیابان شمالی: از محل‌های پر رفت و آمد ایروان با مغازه‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها و هتل‌های مدرن.

یادبود و موزه قتل عام ارمنیان: یادبود و موزه به یاد قربانیان قتل عام ارمنیان در سال‌های ۱۹۱۵ تا ۱۹۲۳

اینها تنها بخشی از جاذبه‌های گردشگری ایروان هستند. اما سفر به ایروان در هر فصلی می‌تواند جذاب و دلنشین باشد. برای خرید بلیط پرواز ایروان، بازدید و لذت بردن از هوای مناسب و مطبوع، سفر خود را بین ماه‌های اردیبهشت و شهریور برنامه‌ریزی کنید. در این زمان، بارش باران کم است و طبیعت به زیباترین شکل ممکن می‌درخشد و به شما اجازه می‌دهد از رویدادهای مختلف فرهنگی و گردشگری ایروان لذت ببرید.

سفر به ایروان با فلای‌تودی

سفر به ایروان می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش و خاطره‌انگیز باشد. اگر تجربه سفر به ارمنستان را ندارید، یکی از بهترین راه‌ها برای سفر، رزرو تور است. شما می‌توانید تور مورد نظر را از شرکت‌های معتبر مانند فلای‌تودی خریداری کنید. کافیست در وبسایت و اپلیکیشن فلای‌تودی قیمت‌ها را مقایسه کرده و بهترین قیمت را برای خرید بلیط تهران ایروان پیدا کنید. رزرو هتل، رزرو تور، خرید بلیط چارتر و حتی خرید بلیط قطار و اتوبوس از دیگر خدمات این شرکت است. با فلای‌تودی می‌توانید سفری امن و آسوده به ایروان را تجربه کنید.

برچسب ها: فلای تودی, رزرو هتل, بلیط هواپیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها