سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰
۲ کتاب نوجوان خسرو باباخانی رونمایی می‌شود

دو کتاب نوجوان به قلم خسرو باباخانی که به تازگی از سوی انتشارات مهرک منتشر شده‌اند، طی مراسمی به همت مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و انتشارات مهرک رونمایی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا): مراسم رونمایی از کتاب‌های «مثل دست‌های مادرم» و «گنج قلعه متروک» از آثار خسرو باباخانی با حضور نویسنده اثر، تیمور آقامحمدی، نویسنده و کارشناس ادبی و سورنا جوکار، مجری‌کارشناس و جمعی از استادان و اهالی ادبیات کودک و نوجوان چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت‌ماه) در مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری برگزار می‌شود.

کتاب «گنج قلعه متروک» ماجرای گنجی است که سهراب، پدرش و درویشی به نام هوشنگ که با ارواح و اجنه در ارتباط است، در جست‌وجوی آن هستند. فکر یافتن گنج از زمانی به سرشان افتاد که پدر عادت پیدا کرد هر شب به قهوه‌خانه برود. این رمان کتاب سال مجله سوره نوجوان شده است.

همچنین کتاب «مثل دست‌های مادرم» نیز برگزیده کانون پرورش فکری، برگزیده سروش نوجوان و برگزیده سوره نوجوان و موفق به حضور در مرحله نهایی کتاب سال وزارت ارشاد شده است.

کتاب‌های «مثل دست‌های مادرم» و «گنج قلعه متروک» از سوی انتشارات مهرک به تازگی منتشر شده‌اند.

مراسم رونمایی از این آثار، چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت‌ماه) ساعت ۱۶ الی ۱۸ در مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری، به نشانی تهران، خیابان حافظ، خیابان سمیه، حوزه هنری، سالن صفارزاده برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط