جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
«برفاب» و «سایه‌به‌سایه» در نمایشگاه کتاب تهران

قم - نویسنده کتاب «برفاب» از حضور دو اثر جدیدش در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

مرضیه نفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، با اشاره آثار جدید داستانی‌اش گفت: خدا را شکر امسال سال پرباری را داشتم. کتاب «برفاب» که یک رمان اجتماعی ست دو روز پیش از سوی انتشارات معارف منتشر شد و ان‌شاالله آن را در نمایشگاه کتاب خواهیم دید. از طرف دیگر از سوی انتشارات زائر کتابی منتشر شده است که آن یک مجموعه داستان است به نام سایه به سایه و به نمایشگاه می‌رسد.

کتاب دیگری دارم که مطمئن نیستم منتشر شود و این کتاب توسط نشر راهیار به چاپ می‌رسد اما امیدوارم به نمایشگاه کتاب برسد.

وی گفت: نمایشگاه کتاب جزو معدود فرصت‌هایی است که نویسنده آثارش را با کمک ناشر ارائه می‌دهد و فرصت چهره چهره با مخاطب را دارد. این فرصت خوبی است که پدیدآور کتابش را معرفی کند. این نکته بسیار به ناشر مرتبط است که چقدر روی نویسنده سرمایه‌گذاری می‌کند و ممکن است با کوتاهی ناشر یک نویسنده توانا مطرح نشود.

نفری اضافه کرد: نمایشگاه فرصتی را فراهم می‌کند که همه ناشران و حتی ناشران شهرستان ثبت نام کنند و حضور داشته باشد. با توجه به اینکه بسیاری از خوانندگان حرفه‌ای و ناشران تهرانی و شهرستان‌های بزرگ حضور دارند ممکن است در طول سال این زمینه برای ناشران کوچک شهرستانی نباشد اما نمایشگاه فرصت را فراهم می‌کند.

این نویسنده تاکید کرد: اگر این فرصت برای نویسنده به وجود بیاید که در غرفه با مخاطب ارتباط بگیرد و کتاب را معرفی کند زمینه خوبی است که با مخاطب در واقع صحبت کند. اگر نشست‌های موضوعی، جلسات معرفی کتاب و رونمایی انجام شود به فضای نمایشگاه کمک می‌کند.

نفری در پایان یادآور شد: من بسیار با فروش مجازی موافق هستم. اگر تخفیف نمایشگاه هم شامل حال این حوزه شود با توجه به شلوغی‌های ایام نمایشگاه، ترافیک و مشکلاتی که در حمل و نقل کتاب پیدا می‌شود باعث می‌شود با وجود حضور در نمایشگاه خیلی از خریداران از طریق فروش مجازی انجام دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط