سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
شعار نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران؛ پایه تمام فعالیت‌های کتاب‌محور

خراسان‌رضوی - معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی گفت: انتخاب شعار «بخوانیم و بسازیم» که قرار است تا پایان سال خط مشی تمام فعالیت‌های کتاب‌محور کشور باشد؛ درایتی است که دوباره به ساحت والای کتاب برگردیم.

بی‌بی‌فاطمه حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد در آستانه برگزاری سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به شعار امسال این نمایشگاه گفت: «بخوانیم و بسازیم» شعار بسیار خوبی است زیرا نشان‌دهنده ارزش بی‌نظیر کتاب و نقش بی‌بدیل آن در تحول و پیشرفت جامعه است.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: شکی نیست که ساختن، از دانستن ریشه می‌گیرد و چه چیز برتر از کتاب است برای آغاز دانستن؟

حسینی، ساحت کتاب را بسیار بالا دانست و ابراز کرد: پروردگار صنیع و علیم، کتاب را آخرین و برترین معجزه خود قرار داده است زیرا در برهه‌ای از تاریخ بشر، تکامل و تعالی او با دانستن گره خورد و ساختن دنیا بر مبنای اندیشه‌هایش، نیازمند آن شد.

وی افزود: انتخاب هوشمندانه این شعار برای سی وپنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که قرار است تا پایان سال نیز خط مشی تمام فعالیت‌های کتاب‌محور کشور باشد؛ درایتی است که به واسطه آن می‌توانیم دوباره به ساحت والای کتاب برگردیم، بیاندیشیم، بخوانیم، بدانیم و فردای ایران اسلامی و جهان بیداری را بسازیم.

به گزارش ایبنا؛ سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط