سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
اختتامیه مسابقه داستان نویسی «نخستین واژه» در زنجان برگزار می‌شود

زنجان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: اختتامیه مسابقه داستان نویسی «نخستین واژه» با موضوع آب در زنجان برگزار می‌شود.

علی‌محمد نادرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان بیان کرد: جشنواره فراگیری نخستین واژه (آب) پیرو هماهنگی آبفای و آموزش و پرورش همه‌ساله برای دانش آموزان پایه اول ابتدایی و همزمان با یادگیری اولین حروف الف و ب (آب) برگزار می‌شود.

وی افزود: فراگیری نخستین واژه (آب) در قالب‌های خاطره نویسی؛ داستان نویسی و نمایش‌های هنری، موزیکال، مسابقه و بازی برای انتقال مفاهیم به دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ادامه داد: این مراسم هفته نخست خردادماه ۱۴۰۳ در آستانه هفته صرفه‌جویی و همزمان با شروع فصل گرم با حضور دانش‌آموزان و معلمان برگزیده برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان با بیان اهمیت آموزش مفاهیم صرفه‌جویی و مصرف بهینه آب بویژه در مقاطع پایه اضافه کرد: آموزش این مفاهیم در پایه اول باعث ماندگاری دائم و تاثیرگذاری بیشتر بر دانش‌آموزان خواهد بود.

نادرخانی ادامه داد: اهدای بسته‌های آموزشی و فرهنگی مرتبط با آب به دانش‌آموزان نیز از دیگر اقدامات انجام شده در جشن‌های فراگیری نخستین واژه آب در استان زنجان بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط