شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷
انتشار مجموعه‌ای تألیفی برای نوجوانان که تولید آن ۸ سال زمان برد

انتشارات قاصدک با ۱۹۸۱ عنوان کتاب که ۱۵۰ عنوان آن چاپ اول است به‌ویژه مجموعه پنج‌جلدی «نوجوان و داستان‌های آسمانی» در نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ حضور دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا): انتشارات قاصدک (واحد کودک و نوجوان انتشارات ذکر) با ۱۹۸۱ عنوان کتاب که ۷۵۰ عنوان آن تجدید چاپی و ۱۵۰ عنوان آن چاپ اول است در نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ حضور دارد.

به گفته مدیر غرفه انتشارات قاصدک، از میان کتاب‌های چاپ اول این انتشارات، مجموعه پنج‌جلدی «نوجوان و داستان‌های آسمانی» با توجه به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی، رئیس جمهور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تهیه و توزیع هرچه بیشتر کتاب‌های تألیفی، از کتاب‌های ویژه این انتشارات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امسال است. تولید این اثر تألیفی که موضوع آن نگاهی جدید به زندگی اهل بیت (ع) دارد و تصویرگری آن جدید و غیرفانتزی است، ۸ سال به طول انجامیده است.


از دیگر عناوین جدید این انتشارات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌توان به عناوین مجموعه پنج‌جلدی «داستان‌های پوکمون»، مجموعه ۶ جلدی «ماجراجویی و طبیعت» و «داستان‌های لولو» اشاره کرد.

سیدمحمدمهدی سیدناصری گفت: شعار نشر ما «در عصر هوش مصنوعی یک کتاب بیشتر بخوانیم» است و با توجه به این، کتاب‌هایی را نیز در زمینه انگیزشی و موفقیت برای امید دادن به نسل «زد» یا «آلفا» منتشر کرده‌ایم. همچنین با توجه به اینکه من در مقطع دکتری رشته حقوق بین‌الملل تحصیل کرده‌ام و پژوهشگر حقوق کودک نیز هستم، در دو سال اخیر توجه ویژه‌ای به بخش حقوق کودک در انتشارات قاصدک داشته و ۲۰ عنوان کتاب در حوزه آموزش حقوق کودکان به خود کودک منتشر کرده‌ایم.

همچنین او افزود: امسال ۷۵۰ عنوان کتاب تجدید چاپ در غرفه ما وجود دارد که چاپ تعداد زیاد این عناوین به‌واسطه استفاده از کاغذ ایرانی رقم خورده است.

براساس اعلام انتشارات قاصدک، این نشر برنامه‌های جانبی متنوعی برای نمایشگاه کتاب امسال در نظر گرفته است: همچون مراسم رونمایی سه عنوان از کتاب‌های چاپ اول این انتشارات با حضور نویسندگان آن‌ها.

انتشارات قاصدک در سالن کودک و نوجوان جنوبی، راهروی ۲، غرفه ۲۲ حضور دارد.

به گزارش ایبنا: نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ با شعار «بخوانیم و بسازیم» ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط