سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸
کتاب «۴۰۰۰ طرح خطی؛ طراحی لباس حرفه‌ای» به چاپ دوم رسید

کتاب «۴۰۰۰ طرح خطی؛ طراحی لباس حرفه‌ای» نوشتهٔ الیزابتا درودی و ترجمهٔ معصومه شیخی در نوبت دوم با ۵۰۰ نسخه به قیمت ۳۹۵ تومان به‌تازگی توسط انتشارات تألیف منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «۴۰۰۰ طرح خطی؛ طراحی لباس حرفه‌ای» نوشتهٔ الیزابتا درودی و ترجمهٔ معصومه شیخی در نوبت دوم با ۵۰۰ نسخه به قیمت ۳۹۵ تومان به‌تازگی توسط انتشارات تألیف منتشر شده است.

این کتاب با موضوع طراحی لباس به خط و خطوط‌هایی اشاره می‌کند که از دلِ آن مدل‌ها و تصاویری خلق می‌شود که در طراحی‌های مدلینگ جای دارد.

کتاب «۴۰۰۰ طرح خطی؛ طراحی لباس حرفه‌ای» یک کتاب تمام تصویر است و می‌تواند برای هنرجویان و طراحان لباس مورداستفاده و مناسب باشد.

در صفحات اولیه این کتاب آمده است: «بهره‌بردن از ترکیب اشکال، جزئیات و دست‌کاری به‌منظور ایجاد سواد غیرمعمول و ترکیبات رنگ است». همچنین «استفاده صحیح از طرح‌ها به این دلیل مهم است که محصولات نهایی می‌تواند بر اساس مواد و مقدارهای استفاده شده به طور قابل‌توجهی متغیر باشد.»

همچنین در بخشی از کتاب با ارائه تصاویر مدل‌های برخی از لباس‌ها آمده است: «لباس‌های غنی شده با دست‌کاری‌ها، خرج کارها، پیرایش‌ها، مواد و رنگ‌ها».

به طور کل این کتاب علاوه بر تمرکز بر خط و خطوط‌های مدل‌های لباس به جزئیات مدل‌های مختلف لباس با استفاده از هر آنچه در طراحی و دوخت آن دست داشته اشاره کرده است.

همچنین به تمام جزئیات و انواع مختلف لباس‌ها و مدل‌های گوناگون به طور کامل اشاره کرده است.

کتاب «۴۰۰۰ طرح خطی؛ طراحی لباس حرفه‌ای» برای طراحان لباس و هنرورانی که قصد بر آموزش‌دیدن این حوزه را دارند مناسب و بسیار قابل بهره است چرا که به طور جامع با انواع مدل‌ها و طراحی‌های مختلف آشنا می‌شوند و می‌توانند آن را برای خود بر روی لباس پیاده کنند.

کتاب «۴۰۰۰ طرح خطی؛ طراحی لباس حرفه‌ای» یک کتاب تمام تصویر با توضیحات جزئیی ذیل هر تصویر است و به‌صورت عملی و تصویرسازی ذهن مخاطب را درگیر می‌کند.

کتاب «۴۰۰۰ طرح خطی؛ طراحی لباس حرفه‌ای» توسط الیزابتا درودی و ترجمهٔ معصومه شیخی در نوبت دوم با ۵۰۰ نسخه به قیمت ۳۹۵ تومان به‌تازگی توسط انتشارات تألیف منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها