دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲
پیام تسلیت حجت‌الاسلام ایمانی‌پور در پی شهادت رئیس‌جمهور

حجت‌الاسلام ایمانی‌پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با صدور پیام شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین، محمدمهدی ایمانی‌پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی درپی شهادت آیت‌الله رئیسی پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است؛

«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

انالله و اناالیه راجعون

خبر شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی، متعهد و پُرتلاش کشورمان و همراهان بزرگوار ایشان واصل و منجر به تاثر و اندوهی وصف ناشدنی گردید.

این پرورش‌یافته مکتب و گفتمان انقلاب اسلامی، در مسیر خدمت به مردم جان خود را در طبق اخلاص گذاشت و تا آخرین لحظات حیات بابرکت خویش لحظه ای از این هدف مقدس و خداپسندانه غفلت نورزید.

دفاع و صیانت سرسختانه و تحسین‌برانگیز رئیس‌جمهور مکتبی و شهیدمان از آرمان‌ها، اصول و مبانی انقلاب اسلامی و تلاش وافر ایشان جهت اتکا به توانایی‌ها و ظرفیت‌های عمیق داخلی در مسیر رشد و شکوفایی فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور، همواره زبان‌زد خاص و عام بود.

حمایت‌های بی‌دریغ شهید آیت‌الله رئیسی از عرصه فرهنگ و دیپلماسی فرهنگی، نام دولت سیزدهم را به‌عنوان مجموعه‌ای دغدغه‌مند در راستای عمل به منویات رهبر حکیم و معظم انقلاب اسلامی در این حوزه مهم ثبت و ضبط نمود.

بدون شک، تحمل این مصیبت سخت و جانکاه، برای دوستداران ایران اسلامی صعب و طاقت‌فرساست اما در روز ولادت حضرت ثامن‌الاحجج علیه‌السلام، در سایه توسل به این امام همام، در برابر تقدیر و امر مطاع پرورگار عالمیان سر تسلیم و رضا فرود می‌آوریم.

بدون شک تلاش‌های بی‌دریغ و خالصانه رئیس جمهور شهیدمان، رهتوشه‌ای ارزشمند در حیات ابدی و جاوید ایشان خواهد بود.

شهادت این خادم بزرگ ملت ایران را به حضرت صاحب‌الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (دام غزه)، بیت شریف و داغدار ایشان، خصوصاً سرکار خانم دکتر علم‌الهدی و جناب آیت‌الله علم الهدی امام جمعه محترم مشهد مقدس، همه اعضای محترم هیئت دولت و سایر بازماندگان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

همنشینی شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان بزرگوار ایشان با ائمه معصومین علیهم‌السلام، امام راحل (ره) و ابرار و صالحین، دعای قلبی و عمیق همه ما در حق این شهید راه خدمت خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور همچنین در پی شهادت دکتر حسین امیر عبداللهیان، وزیرامور خارجه جمهوری اسلامی ایران پیام تسلیت صادر کرد، متن پیام بدین شرح است:

پیام تسلیت حجت‌الاسلام ایمانی‌پور در پی شهادت رئیس‌جمهور

انالله و اناالیه راجعون

خبر شهادت جناب دکتر حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه متعهد و پرتلاش جمهوری اسلامی ایران، موجب تأثر و اندوه وصف ناپذیر اینجانب و همکاران حوزه دیپلماسی فرهنگی کشور شد. عزم و اهتمام ویژه و مثال زدنی این مسئول خدوم در مسیر پیشبرد اهداف و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی در عرصه دیپلماسی و سیاست خارجی، زبانزد صاحب نظران و دغدغه مندان این عرصه خطیر و سرنوشت ساز بود.

دکتر امیرعبداللهیان نه تنها در عرصه رصد و تحلیل وقایع جاری در منطقه و نظام بین الملل، بلکه در تدوین و پیشبرد عملیاتی طرح‌های موثر و فرصت ساز برای کشور عزیزمان در عرصه جهانی نقش مهم و موثری ایفا کرد. باشد که تلاش‌های بی وقفه و خالصانه ایشان در مسیر عزت و تعالی جایگاه ایران اسلامی، به رهتوشه‌ای ارزشمند در حیات ابدی و اخروی این شهید بزرگوار راه خدمت تبدیل شود. امید است مسیر و رویکرد ایشان در عرصه سیاست خارجی، از سوی دیگر دست اندرکاران محترم عرصه دیپلماسی دنبال شود.

عروج ناگهانی این مسئول گرانقدر را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده داغدار و شریف ایشان، جناب دکتر مخبر و اعضای محترم هیات دولت و همکاران عزادارشان در وزارت امور خارجه به ویژه جناب دکتر باقری تسلیت عرض می‌کنم و رحمت واسعه و بی انتهای الهی را برای این شهید بزرگوار مسئلت دارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها