سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳
پیام تسلیت امام جمعه و جامعه اهل سنت شهرستان زیرکوه

خراسان جنوبی- سیدمصطفی حسینی فندخت امام جمعه و جامعه اهل سنت شهرستان زیرکوه به مناسبت شهادت رییس جمهور مردمی وتیم همراهشان پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زیرکوه، متن پیام تسلیت امام جمعه زیرکوه بدین شرح است:

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

(ای پیامبر) هرگز کسانی که در راه خدا کشته شده اند، مرده مپندار، بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.

با قلبی آکنده از غم شهادت جانسوز رئیس جمهور مجاهد و خستگی ناپذیرمان شهید آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران و همراهانشان.

ایران اسلامی عزیز ما امروز با خبر شهادت رئیس جمهور انقلابی و محبوب متاثر است. این خبر ناگوار قلب‌های ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد. بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر است و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد. مداومت و استقامت رئیس جمهور محبوبمان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی و الهام‌بخش همه مسئولان و متولیان کشور بوده است.ایشان همواره و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشتند و در همین راهِ مقدس جان بر کف گذاشتند. خدمات و توفیقات ایشان در منظر و نگاه مردم همیشه به یادگار خواهد ماند

اینجانب شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی محبوب و بزرگمرد جهاد، ایثار، انسانیت و اخلاص و همراهانشان که حین انجام وظیفه به فیض شهادت نائل آمدند را به پیشگاه، رهبر معظم انقلاب اسلامی، حوزه های علمیه و عموم ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت می گویم و برای شهدای این سانحه غفران الهی و علو درجات را مسألت می نماییم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها