سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹
رئیس بیست و چهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ منصوب شد

معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره صنعت چاپ کشور، رئیس بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ را منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با حکم یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی و رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره صنعت چاپ کشور، علی‌اکبر ابراهیمی به سمت رئیس بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

«نظر به سوابق و تجارب جنابعالی و به استناد ماده (۴) آیین‌نامه برگزاری جشنواره صنعت چاپ، به موجب این حکم به عنوان رئیس بیست و چهارمین جشنواره صنعت چاپ منصوب می‌شوید.

اهتمام به توسعه فرهنگی، افزایش همکاری، تعاملات و به کارگیری تمام ظرفیت‌های سازمانی و صنفی، شناسایی اولویت‌ها و تمهیدات لازم در جهت تقویت جشنواره، معرفی توان، ظرفیت و قابلیت صنعت چاپ کشور با هدف رشد تولید با سرمشق قرار دادن آموزه جهش تولید با مشارکت مردم در تحقق شعار سال و تقویت فعالیت‌های دانش بنیان، کارآفرینی، اشتغال‌زایی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی در راستای رشد خودکفایی در تحقق اهداف و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و توسعه صادرات به عنوان رکن کلیدی توسعه پایدار و نیز برنامه‌ریزی و حمایت از جشن‌های استانی چاپ و تقویت آیین اختتامیه جشنواره به عنوان جشن ملی صنعت چاپ کشور مورد انتظار است.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها